Skip to content

עוד לילה לא שקט בדרום – חיל האוויר תקף בעזה

רקטה התפוצצה אתמול בערב בחצר בית במועצה אזורית חוף אשקלון. רקטה נוספת נורתה באחת בלילה לעבר שדרות והתפוצצה בשטח פתוח. צה"ל תקף מוצב חמאס בצפון רצועת עזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש נפל פצמ"ר בחצר בית  במושב שבמועצה האיזורית חוף אשקלון, שני אנשים לקו בחרדה, הבית נפגע קלות. הלילה (רביעי), מעט אחרי 01:00, נורתה רקטה לעבר שדרות והתפוצצה בשטח פתוח בלי לגרום נזק לאדם או לרכוש. בתגובה לכך, חיל האוויר תקף מטרה בצפון הרצועה. מצה"ל נמסר, כי "זוהתה פגיעה במטרה". הפלסטינים מדווחים כי הותקף מוצב של הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם. לא דווח כי נפגעו אנשים בתקיפה זו.

תקיפת מטרה בצפון עזה (צילום: דו"צ)
תקיפת מוצב של החמאס בצפון עזה (צילום: דו"צ)

אתמול בשמונה בערב נפלה הפצצה בחצר בית במושב בחוף אשקלון. הדיירים מספרים כי נשמע קול נפץ עמום וכשיצאו חשבו שזו פצצה שכנראה לא התפוצצה. רסיסי חץ ואבנים הועפו ופגעו בבית. התברר כי הרקטה התפוצצה בתוך משטח חולי, מספר מטרים מהבית וכך נמנעה פגיעה קשה יותר.

בלילה שבין שבת לראשון השבוע נורו שתי רקטות שהתפוצצו בשטחים פתוחים בלי לגרום נזק לאדם או לרכוש. זאת לאחר שכמה שעות לפני כן חיסל צה"ל מנהיג בכיר של ארגון סלפי המשויך לג'יהאד העולמי. לפני כן, בערב שבת התפוצצה רקטה בתוך חצר בית בעיר נתיבות. אדם אחד לקה בחרדה ונזק נגרם לבית ולרכוש. תרנגולות שהיו בפינת חי נהרגו. דובר צה"ל מסר: "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס, הוא הכתובת ועליו האחריות".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן