Skip to content

תלונה לוועדת הבחירות: הסירו את סרטו של אלדד יניב

בסרט, שעלה לאינטרנט בימים האחרונים, נטען בין השאר כי ראש הממשלה החביא דולרים בגרביו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרב יהודה גליק, מועמד לנציג יו"ש ברשימת הליכוד לכנסת, פנה היום בדרישה לשופט אליקים רובינשטיין, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, לפעול להסרת סרטם של עו"ד אלדד יניב והבמאי רני בלייר מהאינטרנט. בסרט, שעלה לאינטרנט בימים האחרונים, נטען בין השאר כי ראש הממשלה החביא דולרים בגרביו.

יהודה גליק: "לבלום תופעות מכוערות". (צילום מסרטון וידיאו)
יהודה גליק: "לבלום תופעות מכוערות" (צילום מסרטון וידיאו)

גליק, תושב עתניאל המוכר יותר כיו"ר "מכון המקדש", כותב בפנייתו: "לא חלפה יממה מאז החלטת הכנסת להליכה לבחירות וכבר עלו לרשת שתי דוגמאות והראו לנו לאיזה שפל יכולה מערכת הבחירות הנוכחית להגיע", כותב גליק בפנייתו. עו"ד אלדד יניב והבמאי רני בלייר פרסמו ברשת יוטיוב סרטון "השיטה", ובו האשמות מכוערות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. לשכת ראש הממשלה הוציאה הכחשה, אך אף אחד לא יכול לחסום סרטונים אלו. במידה והכחשה זו מלשכת ראש הממשלה נכונה, האם אין כאן עבירות ברורות על חוק לשון הרע?"

גליק מתלונן גם על תמונה שהועלתה לאינטרנט, בעמוד הפייסבוק של חבר הכנסת דב חנין – ובה עיבוד תמונה שבה מופיע ראש הממשלה, כאילו עומד בעירום מלא, תחת הכותרת "ביבי תחשוף". גליק מציין לזכותו של ח"כ חנין, שלאחר כמה שעות הוא הוריד את התמונה מעמוד הפייסבוק שלו.

"אדוני השופט", אומר יהודה גליק בפנייתו, "הרשת פתוחה ומאפשרת לכל אדם להאשים כל אדם אחר בכל העולה על רוחו. שמם של המועמדים, אשר כל כך חשוב להם בתקופת בחירות הפקר –  ורשות הרבים שלנו פרוצה ברמה בלתי נסבלת. עד אשר יבוא הדבר לידי תיקונו הרי שמועמדים עלולים לשלם במחיר פוליטי כבד על לא עוול בכפם ואנו כחברה עלולים לשלם טבין ותקילין במחיר חברתי ולאומי מיותר.

"אני פונה אליך כיו"ר ועדת הבחירות ואל ועדת הבחירות – שמדינת ישראל הניחה לפתחכם את האחריות על מערכת בחירות, את ניהולה, את יושרה והגינותה – לפעול בדחיפות לבלום תופעות מכוערות אלו בעודן באיבן, לפני שיהיה מאוחר מדי. אנא מכם, עליכם לקבוע בלמים וכללים ברורים, אשר ימנעו תופעות מכוערות ומשפילות כאלו וימנע מאיתנו להידרדר לשפל חסר תקדים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן