Skip to content

מידע מפורט על ניתוחים באתר המרכז הרפואי ת"א

באתר המרכז הרפואי ת"א מפורסמים לראשונה היקפי הניתוחים מפולחים על פי מחלקות, סוגי ניתוחים והסבר מקיף על הניתוח. מהנתונים עולה כי בשנת 2011 בוצעו במרכז הרפואי תל-אביב כ- 32,000 ניתוחים ואלפי פרוצדורות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתר האינטרנט של המרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב) מפרסם לציבור לראשונה את היקפי הניתוחים והבדיקות המבוצעים בבית החולים מדי שנה. מדובר בהחלטה שהתקבלה על ידי הנהלת בית החולים במטרה לשתף את הגולשים במידע עדכני ונגיש על נתונים אלו. מהנתונים שפורסמו באתר, עולה כי בשנת 2011 בוצעו במרכז כ-32,000 ניתוחים ועוד אלפי פרוצדורות.

באתר שעלה לאוויר לפני כשנה וחצי מפורסמים יותר מ-250 עמודים, הכוללים פירוט של סוגי  הניתוחים, הבדיקות והפרוצדורות המבוצעים במרכז הרפואי ומסבירים באופן קריא, בהיר ומזמין מה מטרת הניתוח או הטיפול, הסיבות לניתוח, כיצד מבוצע, סוג ההרדמה בה נשתמש, משך האשפוז לאחר הניתוח, תופעות הלוואי וכו', וכן קישורים למקורות מידע נוספים באינטרנט ולעיתים גם סרטון קצר המדגים ומסביר את הניתוח.

בהמשך להנגשת האתר לציבור, הוחלט להציג את היקפי הניתוחים בעמוד אחד כשהם מחולקים על פי קטגוריות, עם יכולת פירוט דינמית. לחיצה על כל ניתוח או בדיקה מעבירה את הגולש לעמוד ובו הסבר מפורט של  ההליך הרפואי וכל מה שצריך לדעת בנושא.

ניתוח באיכילוב (מקור: אתר בית החולים)
יותר נגישות למידע. ניתוח באיכילוב (מקור: אתר בית החולים)

לדוגמה, מי שמחפש מידע על ניתוח לכריתת כיס מרה בשיטה לפרוסקופית יוכל לקבל מידע על אודות הניתוח וכן את מספר הניתוחים שבוצעו בשנת 2011 (480); מי שמעוניין במידע על ניתוח להחלפת מפרק ירך יוכל לקבל מידע גם על מספר הניתוחים שבוצעו בשנת 2011 (537) ועוד.

כתובת אתר האינטרנט של המרכז הרפואי תל-אביב: http://www.tasmc.org.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן