Skip to content

מועצת קדימה אישרה: יבוטלו הפריימריז

הקץ לבחירות המקדימות ב"קדימה". מועצת קדימה אישרה: ועדה מסדרת בראשות היו"ר, שאול מופז, תקבע את הרכב הרשימה לכנסת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברוב מוחץ של 130 בעד מול ארבעה מתנגדים ונמנע אחד אישרה הערב מועצת קדימה את החלטת הסיעה (שהתקבלה פה אחד) לבטל את הפריימריס ולהקים ועדה מסדרת לרשימת קדימה לכנסת ה-19. על פי ההחלטה, הועדה תורכב משלושה חברים בראשם היו"ר, שאול מופז.

72% מחברי המועצה לקחו חלק בהצבעה, אחוז ההשתתפות הגבוה מאז קמה קדימה.

יו"ר האופוזיציה ויו"ר קדימה שאול מופז אמר: "הבחירות לא הוכרעו. החלפת נתניהו היא משימה לאומית. אני קורא לכל אחת ואחד מאזרחי ישראל להצטרף אלי ואל חברי. את הבחירות האלה אנחנו ננצח".

מופז המשיך ואמר: " אני לחלוטין לא מסכים עם הקביעה שאי אפשר לנצח את נתניהו. יש טובים מנתניהו. יש הרבה יותר טובים ממנו:  ראש הממשלה לשעבר אולמרט; ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, שאני שולח לו איחולי החלמה ובריאות מכל הלב, יותר טוב מנתניהו; הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי; שרת החוץ ציפי לבני  ואנוכי, עבדכם – רמטכ"ל ושר ביטחון לשעבר – יותר טוב לישראל מנתניהו. כל אחד מהשמות האלה טוב יותר מנתניהו", אמר מופז, "וכולנו יחד וודאי יותר חזקים יותר שקולים ויותר מנוסים".

עיקר נאומו של מופז יוחד למתקפה על הקביעה המוטעית שכאילו הבחירות כבר הוכרעו ושאין לכאורה אלטרנטיבה לנתניהו.  בסוף נאומו אמר מופז: "אני קורא לכל אחת ואחד מאזרחי ישראל להצטרף אלי ואל חברי להחלפת ממשלת נתניהו כי זו משימה לאומית. בשבוע הבא יוקם מטה הבחירות של קדימה ואנחנו יוצאים לדרך".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן