Skip to content

"מטות ערים" מפרסם: דו"ח פעילות של נציגי הימין

ארגון הימין "מטות ערים" ממשיך לדרג ולסמן את השרים וחברי הכנסת של הימין, שעבורם כדאי לדעתו להצביע בבחירות המקודמות. המדריך - הקרוי "מי מגן על הארץ? דו"ח פעילות של נציגי הימין בכנסת ובממשלה" - מדרג את הח"כים עפ"י ניקוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון הימין "מטות ערים" מפרסם היום את המדריך שלפיו הוא ממליץ לתומכי הימין להצביע בבחירות המקדימות של מפלגות הימין. במדריך, הנקרא "מי מגן על הארץ? דו"ח פעילות של נציגי הימין בכנסת ובממשלה" מקבלים השרים וחברי הכנסת של הימין ניקוד – על פי מידת מעורבותם בהגנה על האינטרסים של המתנחלים וההתנחלויות.

"אזרחי ישראל, זוכרים איך בכינו מול הטלוויזיה בתקופת ההתנתקות? אז לא יכולנו לעשות דבר. הפוליטיקאים הרימו את הידיים שלהם לטובת נסיגה בלתי-מוצדקת – וזהו, המחבלים השתלטו על גוש קטיף והתחילו לירות. אבל כעת הכל בידיים שלנו. כעת מחייכים מאושר (ומתפללים…) כל הדרך לקלפי", נאמר בהקדמה למדריך שהופץ באלפי עותקים, בין פעילי הימין.

"כל אזרח שזכאי להצביע בפריימריז של הליכוד או של הבית היהודי – שיחק אותה", נכתב בדברי ההקדמה. "הוא או היא יכולים לבחור חברי כנסת שהם נגד אוסלו, נגד התנתקות,  והכי חשוב נגד מדינה פלשתינית. זה האתגר הבא (בגלל אובמה)".

ובמקום הראשון: ח"כ דני דנון (צילם: רפי מיכאלי)
ובמקום הראשון: ח"כ דני דנון (צילם: רפי מיכאלי)

עורכי הדו"ח לא הסתפקו בטבלת הניקוד לשרים ולחברי הכנסת. הם צירפו גם דו"ח מפורט, "שתדעו בדיוק מי עשה מה, ומי לא עשה כמעט כלום". המלצת הארגון: "מי שיש לו ניקוד גבוה – סימן שהוא חבר כנסת חזק למען ארץ ישראל. אם תכניס אותו לכנסת לא תהיה מדינה פלשתינית וגם לא אוסלו 2. כדאי לבחור בו. מי שיש לו ניקוד נמוך – פחות כדאי להצביע עבורו – הוא יחסית חלש, עשה פחות. עם שרים וחברי כנסת כאלה, עלולה חס וחלילה לקום מדינה פלשתינת במרחק אופניים מהבית. טילים על הראש של הילדים ועל נמל התעופה, גוש-דן הופך לשדרות ושוב אנחנו בוכים ולפוליטיקאים לא אכפת מאיתנו".

המידע מתייחס לחצי שנה ראשונה של הפעילות בכנסת של ממשלת נתניהו וארגון "מטות ערים" מבטיח בקרוב מידע נוסף על יתר חלקי הקדנציה הנוכחית.

וזו רשימת חברי הכנסת והשרים והניקוד שניתן להם ע"י "מטות ערים", עפ"י מספר האזכורים של נושאי ההתנחלות והאינטרסים של המתנחלים:

ליכוד: יולי אדלשטיין – 10; מיקי איתן – 4; זאב אלקין – 14; אופיר אקוניס – 14; גלעד ארדן – 13; בני בגין – 12; גילה גמליאל – 6; דני דנון – 36;  ציפי חוטובלי – 24; בוגי יעלון – 10; משה כחלון – 8; חיים כץ – 5; ישראל כץ – 7;  לימור לבנת – 1; יריב לוין – 33; דן מרידור – 1; לאה נס – 3; גדעון סער – 3; ציון פיניאן – 9; יוסי פלד – 6; איוב קרא – 9; מירי רגב – 14; רובי ריבלין – 7; כרמל שאמה – 13; יובל שטייניץ – 1; סילבן שלום – 1.

 ישראל ביתנו: יצחק אהרונוביץ – 3; דני אילון – 0; רוברט אילטוב – 6; אורלי לוי-אבקסיס – 5; עוזי לנדאו – 8; סופה לנדבר – 2; משה מוץ מטלון – 10; אנסטסיה מיכאלי – 4;  אלכס מילר – 8; סטס מיסז`ניקוב – 7; חמד עמאר – 5; פאינה קירשנבאום – 3; דודו רותם – 9; ליה שמטוב – 4.

 ש"ס: דוד אזולאי – 13; אריאל אטיאס – 2; חיים אמסלם – 18; יצחק וקנין – 9; נסים זאב – 11; אלי ישי – 4; אמנון כהן – 6; יצחק כהן – 3; אברהם מיכאלי – 19; יעקב מרגי – 1; משולם נהרי – 1.

 יהדות התורה: משה גפני – 6; יעקב ליצמן – 0; מנחם אליעזר מוזס – 3; אורי מקלב – 8; מאיר פרוש – 2.

 האיחוד הלאומי: אריה אלדד – 30; אורי אריאל – 26; מיכאל בן-ארי – 35; יעקב (כצל`ה) כ”ץ – 15.

 הבית היהודי: אורי אורבך – 23; זבולון אורלב – 15; דניאל הרשקוביץ – 5.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן