Skip to content

ח"כ לשעבר אליעזר (צ'יטה) כהן הורשע במעשה מגונה

נגיעה בחזה האישה ללא הסכמתה הנו מעשה מיני מבזה – פסקה שופטת בית משפט השלום והרשיעה את כהן. השופטת דחתה מכל וכל את הגנתו ואת עדות אשתו, שנכחה בעת המעשה. הטיעונים לעונש וגזר הדין יינתנו בחודש הבא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אליעזר (צ'יטה) כהן, ח"כ לשעבר בישראל ביתנו, קברניט אל על בדימוס ובעל עיטור מופת ממלחמת יום הכיפורים, הורשע היום בבית המשפט השלום בראשון לציון במעשה מגונה. הטיעונים לעונש וגזר הדין נדחו לחודש הבא.  

ח"כ לשעבר אליעזר כהן (צילום: אתר הכנסת)
ח"כ לשעבר אליעזר כהן (צילום: אתר הכנסת)

המעשה אירע לפני שש שנים, בעת שחזר ארצה עם רעייתו מחופשה בת שבועיים בארצות הברית. על פי פסק הדין, כהן תפס לדיילת ששירתה אותו בחזה. הדיילת הגישה נגד כהן תלונה במשטרה לאחר הטיסה. כהן הכחיש בחקירתו במשטרה את הדברים וטען בבית המשפט כי ישן כל הטיסה וכי התעורר כשהדיילת צעקה לידו בקול רם והעירה אותו משנתו. הוא טען כי רק כעס, הסיר מעל עיניו את כיסוי העיניים ודרש מהדיילת לשתוק ולא להפריע לנוסעים לישון.

את תלונת הדיילת נגדו הוא הסביר  בחששה של הדיילת, כי יתלונן על התנהגותה והיא תפוטר.  לכן, לגרסתו, היא  בחרה להגיש תלונה נגדית נגדו.

השופטת שרית  זמיר דחתה היום את דבריו מכל וכל וקבעה כי היא בוחרת להאמין למתלוננת ולעד התביעה הנוסף, דייל ששירת יחד עם המתלוננת באותה טיסה והיה עד לאירוע.   

השופטת ציינה כי הדיילת, אז בת27, "תיארה היטב את תחושותיה בעקבות המעשה והרגשתה כי כבודה נרמס וגופה חולל". עדות הדיילת: "התחלתי לצעוק עליו למה אתה נוגע ביתיגע באשתך. רצתי חזרה קדימה והתחלתי לבכות  הכלכל ניסה להרגיע אותי  אחרי שלא נרגעתי עד סוף הטיסה, ירדתי מהמטוס  וניגשתי למשטרה להתלונן".

השופטת דחתה גם את עדותה של אלה כהן,  רעייתו של אליעזר, שהעידה לטובת בעלה וסיפרה כי היא הייתה ערה במהלך הטיסה, הבחינה בבעלה מתעורר, צועק על הדיילת וחוזר לישון בלי לגעת בה בכלל. "אשר לעדות ההגנה של אלה כהן", כתבה השופטת, היא הצטיירה "כמי שמנסה להלך יבש בין הטיפות. עדויותיהם של עדי התביעה יוצרים לטעמי תמונה ברורה וחד-משמעית, שאינה מותירה מקום לספק בדבר אשמת הנאשם".

השופטת הוסיפה, כי חזה האישה הוא חלק גוף בעל אופי מיני מובהק. לפיכך, "מעשה כזה נגוע בכוונה מינית גלויה, אשר מתבונן מן הצד יראה אותו כבלתי הגון, חסר צניעות ומוסריות וככזה – מעשה מיני מבזה".

."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן