Skip to content

עם שלם: תורה עם פרנסה, שירות בצבא וקירוב לבבות

אנשים רבים בציבור הישראלי רואים בי ובעם שלם את הגשר בין חלקי העם. חילוניים ודתיים, מסורתיים וחרדים, אשכנזים וספרדים. עם ישראל מצפה למשהו חדש, שונה ואחר. לא אבטיח לאף אחד גן עדן. אבל אני מבטיח לעשות הכל כדי שפה לא יהיה גיהינום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלגת עם שלם יצאה לדרך, דרך פוליטית חדשה המציבה אלטרנטיבה חברתית, אמיתית, וערכית לעם בישראל.

מפלגת עם שלם יצאה לדרך, על מנת להחזיר את היהדות המתונה והיפה מבית אבא לעם ישראל ועל מנת לטפל בבעיות החברתיות בצורה רצינית, לאחר עשרות שנים של הזנחה.

ח"כ הרב חיים אמסלם, עם שלם

אנשים רבים בציבור הישראלי רואים בי ובעם שלם את הגשר בין חלקי העם. חילוניים ודתיים, מסורתיים וחרדים, אשכנזים וספרדים. עם ישראל מצפה למשהו חדש, שונה ואחר. כמו שהבטחתי פומבית לפני מספר שנים כאשר יצאנו לדרך, אנחנו אכן נבצע את המשימה החשובה הזו.

כשאני מדבר על "יהדות מתונה", אני מדבר על יהדות ציונית ולאומית, שדוגלת בשילוב תורה עם פרנסה, שירות בצבא וקירוב לבבות, קבלת השונה, חיה ותן לחיות וכבוד הדדי. כשאני מדבר על טיפול בבעיות החברתיות, אני מדבר על ציבורים ענקיים בפריפריה שהוזנחו והופקרו לגורלם ואין שומע, אני מדבר על פערים, שסעים ואיבה בין חלקי העם. המסכנים יותר מכל אויב חיצוני, את חוסננו ועתידנו.

השכבות החלשות הן לא אזרחים סוג ב'

מדם ליבי אני זועק: השכבות החלשות הן לא אזרחים סוג ב' שפוטרים אותם בברכה לעולם הבא או בקמיע, ויום לאחר הבחירות שוכחים מהם. אני לא אבטיח לאף אחד גן עדן. אבל אני מבטיח לעשות הכל כדי שפה לא יהיה גיהינום.  מפלגת עם שלם תיקח את הנושא החברתי לידיים ותטפל בו באומץ, בנחישות, בנאמנות ומתוך תחושת שליחות.

זה לא סוד שאני בא מהעולם החרדי ואני מבקש להביא את הבשורה גם אליו. כל מי שמצוי בנבכי העולם החרדי יודע שהציבור הזה רוצה להשתלב בחברה. הוא מאס בעוני ובנזקקות ובחיי הדוחק שנגזרו עליו שלא בטובתו.

רק אישיות תורנית-רבנית תוכל להוציא את הציבור החרדי מהבור אליו הכניסו אותו המפלגות החרדיות. חשוב לזכור כי גם טומי לפיד עם 15 מנדטים לא הוציא אפילו חרדי אחד לשוק העבודה. באותה מידה ודאי שאין אפשרות לסמוך על ש"ס של דרעי וישי שינקפו אצבע למען שילוב החרדים בצבא ובמעגל העבודה. למען עם ישראל ולמען הציבור החרדי בעצמו, עם שלם תילחם כדי לתקן את העיוות הזה. שילוב החרדים בחברה יקרב אותם לשאר חלקי העם, ולהפך, יוריד את העוני והנזקקות וישפר את הכלכלה הישראלית. לי כרב בישראל יש את המנדט לתקן את העיוות ההיסטורי הזה ואת הסיכוי להצליח.

אני, משפחתי ומקורביי משלמים מחירים אישיים כואבים וקשים

אני חש כי הציבור מאמין בי ובדרכי ומאמין לי. הציבור רואה בי את השליח שלו להתחיל לפתור את הבעיות החברתיות שהזכרתי. השליחות הזו מוטלת על כתפיי. סיכנתי למען השליחות הזו את עתידי הפוליטי, ואני, משפחתי ומקורביי, משלמים עד היום, ועד לרגע זה ממש, מחירים אישיים כואבים וקשים. דבר לא ירתיע אותי מלמלא את השליחות הקדושה הזו. זו השליחות שלי למען עם ישראל.

מפלגת עם שלם תביא את המתנה הנפלאה אותה יכלה להביא יהדות ספרד וצפון אפריקה למדינת ישראל ולעם ישראל כבר לפני 60 שנה – את היהדות המתונה והיפה של בית אבא. אני והחברים יחד, נחזיר את העטרה ליושנה, באמת.

>>> עוד מאמרים וכתבות בנושא בחירות 2013

[related-posts title="עוד תעמולת בחירות"]

2 Comments

  1. שער
    24 באוקטובר 2012 @ 13:32

    אמסלם – כול הכבוד . מקווה שתצליח .

    קלטי – שהאדמה תקלוט אותך .

  2. דניאל קלטי
    22 באוקטובר 2012 @ 13:48

    כן, שילוב בצבא….על-מנת לרצוח עוד ועוד ילדות ערביות בעזה, הייל היטלר, כי היטלר – אה, כלומר כהנא – צדק…

    בא לי להקיא ממך ומשכמותך. קירוב-הלבבות, בו אני חפץ, הוא עם עניי-פלשתין!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן