Skip to content

גבר בן 61 נרצח ליד ביתו במושב אביחיל

איציק אלגבי יצא אתמול לרגע קט מביתו למגורי בתו להביא לחם. ככל הנראה הפתיע פורצים ששהו בבית שכניו ונדקר למוות. האלמונים נמלטו. כשעה לפני כן התלוננו שכנים על אזעקה מבית שכנים ששהו בחו"ל. התושבים מתלוננים על גל פריצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איציק אלגבי (61), תושב מושב אביחיל הסמוך לנתניה, נרצח אמש ליד ביתו שביישוב. לפי החשד הוא נדקר מספר פעמים בחלק גופו העליון בעת שיצא מביתו ליחידת דיור הסמוכה, בה התגוררה בתו. בני משפחתו מצאו אותו זמן קצר לאחר שיצא מביתו כשהוא מתבוסס בדמו. צוות מד"א שרון שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך כשל ונאלץ לקבוע את מותו. הוא הותיר אחריו שני בנים ושתי בנות.

תחנת משטרת נתניה פתחה בחקירה. כוחות משמר הגבול ומסוק משטרתי שהועלה לאוויר בדקו את האיזור בניסיון לעלות על עקבות חשודים, אך עד להעלאת הידיעה באוויר, לא עצרה המשטרה איש בחשד למעורבות בפשע.

אמש, בסביבות -18:30, נשמעה אזעקה מבית שכניו של אלגבי, השוהים בחו"ל. היא פעלה לזמן קצר מאוד, לכן לא זכתה להתייחסות מצד השכנים.  לפי החשד, המנוח אכל ארוחת ערב עם משפחתו ויצא למגורי בתו ביחידת הדיור הסמוכה כדי להביא לחם, כשנוכח שהלחם אזל בביתו. הוא כנראה הפתיע את הפורצים בעת שאלו שהו בבית השכנים ואלה, ככל הנראה, דקרו אותו ונמלטו בהותירם אותו שותת דם בחצר ביתו.

אלגבי עסק בגידול תרנגולי הודו ומכך התפרנס. המושב סובל בשנים האחרונות ממצוקת פריצות לבתי התושבים. ראש מועצת עמק חפר, רני אידן, התייחס היום לתופעה ואמר כי "אנו מודעים לגל פריצות ביישובי המועצה. הגבולות שלנו הם שדות ופרדסים. אני יודע שהמשטרה שמה לה כמטרה את הלחימה במיגור התופעה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן