Skip to content

הנשיא פרס בירך את המוסלמים לרגל חג הקורבן

הברכה פורסמה בדף הפייסבוק של נשיא המדינה ובערוץ היוטיוב ונשלחה באמצעות הרשתות החברתיות למיליוני מוסלמים בעולם, בלוגרים מובילים ואתרי אינטרנט מרכזיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה, שמעון פרס, שיגר ברכה חגיגית לכבוד ראש השנה למוסלמים בישראל וברחבי העולם. הנשיא בירך את  אזרחי ישראל המוסלמים החוגגים את החג ואמר: "אזרחינו ושכנינו המוסלמים. אנחנו דתות שונות אבל משפחה אחת – משפחת אברהם. גם הקדוש ברוך הוא וגם המשפחה העמידו אותנו הרבה פעמים בניסיונות. אצלכם זוהי עקידת ישמעאל אצלנו זוהי עקידת יצחק. הקדוש ברוך הוא רצה לראות עד לאן אנחנו מוכנים ללכת כדי להקריב נפשנו לשם ערכים נעלים, והוא גם הציל אותנו ברגע האחרון. אבל הוא גם ציווה עלינו להימנע משפיכות דמים.

פרס מברך לרגל עיד אל אדחא
פרס מברך לרגל עיד אל אדחא

"אין לנו דבר יותר יקר מהילדים שלנו", אמר עוד הנשיא בדברי ברכתו. "ילד זה ילד, לא חשוב מאיזו דת הוא, ואם זאת אם. אני רואה עכשיו את שפיכות הדמים באיזורנו, אנחנו חייבים יחד להפסיק אותה ולאפשר לאימהות לישון בשקט – לכל לאימהות, ולילדים לחיות בביטחון – כל הילדים. הגיעה השעה. אני יודע שרבים מאתנו רוצים מזרח תיכון ללא שפיכות דמים, ללא עוני. מזרח תיכון פורח משלום. משגשג בכלכלה. כדי שבאמת יהיה טוב לכל אחד מאתנו ולכולנו יחד".

הברכה, פורסמה בדף הפייסבוק של נשיא המדינה ובערוץ היוטיוב ונשלחה באמצעות הרשתות החברתיות למיליוני מוסלמים בעולם, בלוגרים מובילים ואתרי אינטרנט מרכזיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן