Skip to content

משטרה אלימה אינה משטרה חזקה, אלא משטרה חלשה

כשחיפשתי מפלגה היה ברור לי שלא אמצא את מקומי במפלגה סקטוריאלית, שבה כולם נראים וחושבים אותו דבר. בליכוד מצאתי בית, מצאתי משפחה גדולה, שהייחוד שבה הוא הגיוון, ויחד עם זאת - אנשים שהזהות היהודית זורמת בעורקיהם. "מפלגת העם". להלן התחומים בהם אני מקווה לתרום את חלקי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אין בכל האומות תופעה כה נפלאה של עם ששב למולדתו אחרי מאה שנה, בוודאי לא אלפיים שנה. והנה, בנינו מדינה לתפארת, החיינו שפה פיתחנו כלכלה, צבא ומערכת חינוך. מקימי המדינה לקחו על עצמם יעד כל כך לא ריאלי מתוך נחישות. כולנו חבים להם תודה עמוקה.

דבר אחד יותר מדהים מהצלחתה של התנועה הציונית, העובדה שזה מתואר במדויק בתנ"ך. "אם יהיה נידחך בקצה השמים משם יקבצך ה' אלוהיך ומשם יקחך והביאך ה' אלוהיך אל הארץ  אשר ירשו אבותיך וירישתה והרבך מאבותיך".

הרב יהודה גליק, יו"ר מכון המקדש ומועמד לכנסת כנציג מחוז יהודה ושומרון מטעם הליכוד

מדינה זו יקרה לי עד מאוד, אני אוהב את העם הזה בכל נימי נפשי.

התהליך הזה, שהחל בשיבת ישראל לארצו,  טרם הגיע ליעדו. יש עוד הרבה לפנינו. עלינו להמשיך ולעצב ולייצב את החברה הישראלית. לשמר את הקיים, לפתח ולהתקדם הלאה אל עבר היעד.

כשחיפשתי  מפלגה היה ברור לי שלא אמצא את מקומי במפלגה סקטוריאלית, שבה כולם נראים וחושבים אותו דבר. בליכוד מצאתי בית, מצאתי משפחה גדולה, שהייחוד שבה הוא הגיוון, ויחד עם זאת – אנשים שהזהות היהודית זורמת בעורקיהם. "מפלגת העם" במלוא מובן המילה. כולם יחד באחווה מיוחדת. רק ליכודניק יבין זאת.

על קצה המזלג מספר תחומים בהם אני מקווה לתרום את חלקי:

הריבונות הישראלית ביהודה ובשומרון –כחצי מיליון היהודים ביהודה ובשומרון משלמים מיסים ומתגייסים למילואים כמו כולם. אך כשרוצים לבנות מרפסת צריך אישור שר ביטחון. אנחנו כבר רגילים לתשובה –"סליחה, אנחנו נותנים שירות רק בתוך שטחי מדינת ישראל". ברור לכל שבסופו של דבר יוחל החוק הישראלי על ההתיישבות הזאת. למה להמתין עם זה? היהודים ביהודה ושומרון הם האוכלוסיה היחידה בכל המזרח התיכון שחיה תחת ממשל צבאי. הגיע הזמן לשנות את האבסורד הזה. את הבסיס המשפטי כבר הכין השופט אדמונד לוי. החלנו את החוק בירושלים ובגולן למרות מחאות מקיר לקיר. כעת הגיעה התור של יהודה ושומרון.

ירושלים – ציונות זאת ירושלים. אין עם ישראל בלי ירושלים.  אבל דווקא במקום הקדוש שלנו,  הר הבית, אין ליהודים זכויות יסוד. מוסלמי יכול לעשות פיקניק או פיפי, אבל יהודי שיעז להגיד "שמע ישראל" ייעצר. לאבסורד הזה חייבים לשים סוף. מדינת ישראל צריכה לאפשר לרבבות היהודים המעוניינים בכך להתפלל בבטחה ובכבוד  במושא כיסופי אלפיים שנה.

אלימות משטרה (צילם: רפי מיכאלי)
המשטרה בפעולה (צילם: רפי מיכאלי)

החברה הישראלית –  סולידריות חברתית וסובלנות הדדית. שיח ציבורי מתוך קשב דווקא למי שלא חושב כמוני. האלימות ברחוב הישראלי הגיעה לממדים מבהילים. פעם אחר פעם אנו נחשפים לכך שהמשטרה אלימה במיוחד. למשטרה יש יתרון, שכאשר המשטרה אלימה כלפי חרדים יקומו ויזעקו מהמפלגות החרדיות, וכאשר היא אלימה כלפי מפגינים מן השמאל יקומו וידפקו על השולחן חברי הכנסת מן השמאל. עלינו להגיע למצב כזה שאנחנו דואגים לקואליציה מקיר לקיר האומרת בקול צלול וברור כי משטרה אלימה אינה משטרה חזקה, אלא משטרה חלשה. על המשטרה לנהוג בסובלנות מקסימלית ולאפשר לאזרח את מירב החופש להביע את עצמו. כאשר הגורמים האחראים על שמירת החוק יפנימו ויקרינו אווירה אחרת – תהיה לזה השפעה על כלל החברה.

>>> לקט מאמרים וידיעות בנושא בחירות 2013

 [related-posts title="עוד תעמולת בחירות 2013"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן