Skip to content

פתאום גילינו שהצורך החיוני לקיומנו הוא משילות

כאילו נפתרו כבר כל הבעיות הבטחוניות, החברתיות, הכלכליות, משילות היא עכשיו צו השעה. ומה דחף את ביבי ואיווט לזיווג-חטא פומבי, בעוד הם יכולים להתעלס בנחת, כל איש בנחלתו, עם רעהו?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אין ספק שפוליטיקה היא אומנות הבלתי אפשרי, ההזוי. כמו קוסם יום הולדת השולף ארנבות מהכובע, רק שבפוליטיקה נשפכים כסף כבד והמון מלל, לפני, אחרי ובזמן הלהטוטים. מכנים זאת קמפיין. עם הסיום שבים הכל הביתה, ואיש אינו מרוצה – לא הפרפורמר ולא הקהל. רק היועץ יוצא לחופשה לקאריבים.

אז השבוע התחילה אצלנו המסיבה בסימן מספר גימיקים ישנים-חדשים. הגדול מכולם: בוידעמניה. הבא נשלוף מן הבוידעם כל איש אין חפץ בו, כל איש כשל, פורש ולא יוצלח, או לחילופין כזה שלא עמד בסטנדרטים בסיסיים של יושר, ונבדוק את יכולתו להפוך למנהיג גורף הקולות האולטימטיבי. במקום להיפטר מהבלתי-שמיש שאיכזב, או רימה, יש דחף עצום לצפותו בלכה צבעונית נוצצת. זה הרי זה כל כך אופנתי היום בענייני ציפורניים.

איזה גימיק יישלף עכשיו מהכובע? (צילום: digitalart / freedigitalphotos.net)

הגימיק הבדיוני השני, זה שאפילו הארי פוטר לא היה מעז לעשות בו שימוש, הוא לטעון "יש לי" קבל עם ומצלמה, בעוד שבפועל אין לי כלום. יש לי מפלגה של עצמי ואולי עוד איש אחד. אולי יבואו אחרים. כלום לא בטוח. אבל הנני מפלגת מרכז, האלטרנטיבה השפויה לשילטון.

הגימיק השלישי עליו עלה המסך ביום חמישי ה-25.10 היה המצאת הגלגל. הידעתם כי הבעיה מספר אחת של ישראל היא שמעולם לא היתה בה ממשלה מתפקדת?

בדומה לבעיה של ספר שופטים "ומלך אין בישראל" גילינו השבוע כי הצורך החיוני ביותר לקיומנו הוא משילוּת. ויקחו ביבי ואיווט כד שמן קטן וימשחו בו איש ראש רעהו – ויהיו לבעלי משילות בישראל.

היילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו? הרי הם מכירים שנים רבות באופן מאוד אינטימי וכבר שלטו יחדיו במדינה, עת איווט היה ראש לשכתו של ביבי (אז ראש הממשלה). האם אז לא היה משילות בישראל?

השבוע הומצא צורך קיומי חיוני חדש לישראל. בעיות בטחוניות, חברתיות וכלכליות – יוק. זה כבר פאסה. משילות זה IN.

מה דחף שניים אלה לזיווג חטא פומבי, בעוד הם יכולים להתעלס בנחת, כל איש בנחלתו, עם רעהו? קהל הצופים שקפץ מזיווג הפרהסיה הפתאומי ראה אותם מבוללים זה בזה עד-לא-ידע ויפתח במנוסת בהלה לשום מקום.

חברים, שימו הרבה פתקים לבנים ליד הקלפיות.

>>> עוד מאמרים וכתבות בנושא בחירות 2013

_______________________________________________________________________________

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן