Skip to content

שדרות תקבל סיוע וראש העירייה סיים את השביתה

עובדי העירייה בשדרות ערכו הפגנת הזדהות עם ראש העירייה מול משרדי ראש הממשלה בירושלים, שכללה השמעת "צבע אדום" במגבר. בסיכום שנערך הערב התחייבו משרדי הפנים והאוצר להעביר לשדרות סיוע כספי של 22 מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צריך לדעת מתי לשבות רעב: העיר שדרות תקבל סיוע של 22 מיליון שקל וראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, ששבת רעב חמישה ימים מול משרדי ראש הממשלה, הפסיק היום את השביתה ושב לביתו. 

דוד בוסקילה (צילום: מירונים, ויקימדיה)
לדעת מתי לשבות. דוד בוסקילה (צילום: מירונים, ויקימדיה)

מחאה סוערת קיבלה הבוקר (ראשון) את פני באי משרד ראש הממשלה בירושלים. חמישים מעובדי עיריית שדרות הצטרפו לראש העירייה ונדרשה התערבות משטרה כדי להרגיע את המפגינים. הערב התבשר בוסקילה, כי שר האוצר יובל שטייניץ ושר הפנים אלי ישי מצאו פתרון, שבמסגרתו תקבל העירייה סיוע כלכלי בהיקף של 22 מיליון שקל. בוסקילה הודיע מצידו על הפסקת השביתה והודה לכל מי שתמך במאבק: "כעת תושבי שדרות  ועובדי עיריית שדרות יוכלו לחזור למסלול הרגיל שלהם".

במהלך ההפגנה הבוקר הפעילו המפגינים הקלטה של אזעקת צבע אדום שהושמעה במגבר.  משטרת ירושלים הוזעקה למקום והתערבה ולאחר שנרגעו הרוחות אמר ראש העיר כי "העובדים הגיעו להפגין ולהביע מחאה נוכח האטימות של משרד האוצר. ביקשתי להימנע מעימותים עם המשטרה, השוטרים השתמשו בקצת יותר מדי כוח, אבל זו העבודה שלהם". כאמור השביתה הסתיימה ושדרות תקבל את הסיוע כפי שהובטח.

גורם פוליטי הגיב הערב ואמר כי השילוב של המצב הביטחוני בדרום וימי ערב בחירות הפכו את הממשל ללחיץ וסחיט, למרות שבמקרה של שדרות הסיוע נדרש ומתבקש מאליו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן