Skip to content

תלמידי מגמת מל"ט יתנסו בתחנת שליטה ובקרה משלהם

מגמת מל"ט היוקרתית נפתחה בשנה שעברה ומציעה לתלמידי אורט-התעשייה האווירית לימודים משולבים בהתנסות מעשית ועבודה על מל"טים ואפשרות להמשיך בענף בצבא קבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחנת שליטה ובקרה (שו"ב) קרקעית למטוסים ללא טייס (מל"טים) נמסרה לבית הספר אורט-התעשייה אווירית לשימוש של תלמידי מגמת מל"ט.

בטקס צנוע, שהתקיים בבית הספר, נכחו תא"ל (במיל) מיקי בר יו"ר הוועד המנהל של ביה"ס, טומי סילברינג מנהל מפעל מלט, נחום סמואל מנהל מפעל מהות, לאה קליינמן מנהלת איזור באורט-ישראל, שלמה גרינברג יו"ר מועצת העובדים בתעשייה האווירית, יהודה חורב מנהל בית הספר ואחרים.

גוזרים את הסרט על רקע תחנת השו"ב שנמסרה לביה"ס (צילום: תע"א)
גוזרים את הסרט על רקע תחנת השליטה והבקרה שנמסרה לביה"ס (צילום: תע"א)

מגמת מל"ט היוקרתית נפתחה בשנה שעברה ומציעה לתלמידי אורט-התעשייה האווירית לימודים משולבים בהתנסות מעשית ועבודה על מל"טים בתוך התעשייה האווירית. לבוגרים תינתן האפשרות להמשיך בענף זה בשירותם בצבא קבע או להשתלב בתחום זה בחברה.

לומדים להטיס מל"טים

תחנת השו"ב משדרגת באופן משמעותי את רמת ההדרכה בכיתות המגמה ומאפשרת לתלמידים להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ביותר. מתוך היכרות של מבנה התחנה, אופן תחזוקתה, איתור ותיקון תקלות, ילמדו התלמידים להטיס מל"טים ולשלוט בשלל המשימות אותן הוא מבצע.

מחווה זו של מפעל מלט, מחטיבת כלי טייס צבאיים, מצטרפת לשורה ארוכה של יוזמות שהחלו עם פתיחת המגמה: בית-הספר זוכה לתמיכה של עשרות מדריכים וחונכים, המשקיעים מניסיונם ומזמנם לטובת התלמידים.

תוכניות הלימוד החדשות נבנו במשותף על ידי מדריכי מפעל מהות (מרכז ההדרכה בתע"א) ומומחים ממפעל מלט. שיתוף הפעולה בין המפעלים מביא ליישום מוצלח ביותר של המודל התעשייתי.

המגמה החדשה מושכת אליה תלמידים מצטיינים העתידים להמשיך לימודיהם בעתודה הטכנולוגית לקראת התואר "הנדסאי מוסמך".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן