Skip to content

חברות תעופה ביטלו טיסות לחוף המזרחי של ארה"ב

בין החברות: אל על, קבוצת לופטהנזה, הכוללת את סוויס ואוסטריאן, בריטיש וקבוצת אייר פראנס קלמ. הערים הראשיות שנמליהן שותקו הן: ניו יורק, נוארק, פילדלפיה וושינגטון, בלטימור ובוסטון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות סופת ההוריקן סנדי, נאלצת אל על לבטל שלוש טיסות לניו יורק: שתי טיסות הלילה 001, 027 ואת טיסת הבוקר מחר (ג) 007 וכן את טיסות החזור מניו יורק לתל אביב.

ניו יורק. נכנסת למצור (צילום: צבי זינגר)
ניו יורק. נכנסת למצור (צילום: צבי זינגר)

נוסעים בטיסות המבוטלות המעוניינים לשנות את מועד טיסתם יוכלו לעשות זאת ללא תשלום דמי שינוי.

הנוסעים מתבקשים להתעדכן באתר אל על www.elal.co.il ואמצעי התקשורת השונים בדבר חידוש הטיסות.

גם חברות אירופיות נאלצו לבטל היום את טיסותיהן לחוף המזרחי של ארה"ב ומהחוף המזרחי לאירופה: קבוצת לופטהנזה, הכוללת את סוויס ואוסטריאן, ביטלה את כל הטיסות לניו יורק, פילדלפיה, וושינגטון ונוארק; בריטיש איירווייס ביטלה את כל טיסותיה לניו יורק, בלטימור, וושינגטון, בוסטון ופילדלפיה. קבוצת אייר פראנס קלמ ביטלה את כל טיסותיה לניו יורק, וושינגטון, בוסטון ונוארק.

טיסת הלילה של חברת דלתא איירליינס מת"א לניו-יורק (DL269/30OCT TLVJFK), שאמורה הייתה להמריא ב-30 באוקטובר (בלילה שבין יום שני ליום שלישי), בשעה 00:40 – בוטלה.

הביטולים לארה"ב מתקבלים בהבנה על ידי הנוסעים, היות ואף אחד לא רוצה להגיע לתוך סערת הוריקן קשה. לעומתם, כל אלה שאמורים היו לטוס לארץ ולאירופה, נאלצים להשאר לילות נוספים בארה"ב, שזו תוספת לא מתוכננת של הוצאות אש"ל וחמור מכך – תקועים בתוך הסערה קשה עם כל המשמעויות הכרוכות בכך.

הבורסות בארה"ב נסגרו

בגלל הסופה לא יתקיים היום מסחר בוול סטריט ולכן מחזורי המסחר בארץ צפויים להיות נמוכים מהרגיל. הבורסות בארה"ב יהיו סגורות עקב הסופה אשר עשויה לפגוע בניו יורק במשך היומיים הקרובים. מדובר בפעם הראשונה מאז 1985 שבה הבורסה נסגרת עקב תנאי מזג האוויר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן