Skip to content

ח"כ כץ: "לשכב על הגדר ולהראות דוגמה אישית"

כך הסביר ח"כ יעקב (כצל'ה) כך את החלטתו לא לעמוד בבחירות לכנסת בראש רשימת "האיחוד הלאומי", אלא במקום השביעי באיחוד הלאומי ובמקום ה-13 או ה-14 ברשימה המשותפת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ, יו"ר "האיחוד הלאומי", הפתיע היום את חברי מפלגתו "תקומה" וביקש מהם להציבו במקום השביעי ברשימת "האיחוד הלאומי". משמעות בקשתו היא, כי ברשימה המאוחדת של הציונות הדתית לכנסת – האיחוד הלאומי והבית היהודי – יהיה מיקומו של ח"כ כץ, במקום ה-13 או ה-14.

את ה"פצצה" הפוליטית הטיל יו"ר האיחוד הלאומי, כאשר חברי מרכז "תקומה" התכנסו הערב במשרדי המפלגה, בהיכל שלמה בירושלים לצורך גיבוש רשימת המועמדים לכנסת.

כמו בסיירת ובמלחמת יום הכיפורים. כצל'ה (צילום: אתר הכנסת)
כמו בסיירת ובמלחמת יום הכיפורים. כצל'ה (צילום: אתר הכנסת)

בעמוד הפייסבוק שלו הסביר הערב ח"כ כץ את המניע לבקשתו: "המשימה שהוטלה עלי הייתה להחזיר את האחדות למחנה. באופן כמעט אובססיבי נאמתי מעל כל במה על האחדות עד שאחרי כמעט ארבע שנים, הצלחנו להביא לכך שהדבר גמור ומוחלט: אנו רוצים בבחירות הבאות רק ביחד, האיחוד הלאומי עם הבית היהודי ומצביעים ט"ב.

"אחדות זו תביא לביטוי אמיתי של כוחנו ונוכל להיות חזקים ומובילים בפוליטיקה כמו בצבא, בחינוך, בישיבות ובהתיישבות", המשיך והסביר ח"כ כץ. "האחדות הזו תחזיר הביתה מהליכוד ומש"ס את כל בנינו שתעו בשדות אחרים שכמובן לא יכלו לרוות את צמאונם ומאווייהם. מנוי וגמור עימי על כן כי סיעתנו המשותפת תמנה בין 15 ל-20 מנדטים.

"משום כל החלטתי, שוב – כמו שעשיתי בסיירת ובמלחמת יום הכיפורים, בה נפצעתי – לשכב על הגדר ולהראות דוגמא אישית המתחייבת על ידי מנהיג – ודרשתי ממרכז המפלגה הערב כי אשובץ במקום השביעי, קרי המקום ה-13 או ה-14 ברשימה המשותפת. כך אני מוכיח לציבור כי אני סמוך ובטוח כי הסיעה תהיה גדולה מאד ומקומי בכנסת בטוח. כמו כן דרשתי ממרכז המפלגה כי כל 5 המועמדים מלפני, באיחוד הלאומי, יהיו בני עדות המזרח (מלבד חברי ח"כ אורי אריאל). כך נוכל להיות מפלגה המייצגת את כלל הציבור הדתי הלאומי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן