Skip to content

ב"עבודה" יוצאים לשטח: הפריימריסטים מול הציבור

ובינתיים, ב"קדימה" החלה ההרשמה למעוניינים להגיש מועמדות לוועדה המסדרת, לרשימת "קדימה" לכנסת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילי מפלגת העבודה ובהם גם המתמודדים בפריימריס יצאו הבוקר לרחובות ברחבי הארץ, כדי להפיץ את קמפיין מפלגת העבודה ולשוחח עם הציבור.

מיקי רוזנטל מול הציבור - "טבילת אש" ראשונה ברחוב (צילום: דן בר דוב)
מיקי רוזנטל מול הציבור - "טבילת אש" ראשונה ברחוב (צילום: דן בר דוב)

בכל מוקד ניתנה לעוברים ושבים ההזדמנות לקחת חלק אקטיבי בקמפיין המפלגה ולכתוב על גבי שלטי הקמפיין את רעיונותיהם. המבצע התנהל בשמונה מוקדים בתל אביב, ירושלים, חיפה, עפולה, פתח תקווה, הרצליה ובאר שבע. בין הנוכחים במוקדים היו ח"כ אבישי ברוורמן, ח"כ נחמן שי, מיקי רוזנטל, פרופ' יוסי יונה, אראל מרגלית, נועם שליט וסתיו שפיר.

פעילי מפלגת העבודה בהרצליה. צילום: מירה-בל גזית
פעילי מפלגת העבודה בהרצליה. צילום: מירה-בל גזית

ממטה ההסברה  של מפלגת העבודה נמסר: "המומנטום נמצא עם מפלגת העבודה. הסקרים המתפרסמים בסוף השבוע הזה מוכיחים כי למרות האיחוד של מפלגת ביברמן אנחנו מתקרבים לצמצום הפער ובחודשיים הקרובים, באמצעות אלפי המתנדבים והפעילים הזורמים כל העת למפלגה נחליף את השלטון".

(צילום: דן בר דוב)
נלחמים על הבית בדיזנגוף סנטר (צילום: דן בר דוב)

ובמפלגת "קדימה", לאחר שהושק אתמול קמפיין הבחירות של מפלגה זו נפתחה היום ההרשמה להגשת מועמדות לוועדה המסדרת לרשימת 'קדימה' לכנסת ה-19.

בחודש שעבר אישרה מועצת 'קדימה' ברוב של 131 מול ארבע מתנגדים ונמנע אחד את ביטול הפריימריס והקמת ועדה מסדרת לקביעת הרכב הרשימה לכנסת ה-19. תאריך אחרון להגשת מועמדות לרשימת 'קדימה' לכנסת, יום ד' ה- 14.11.12.

מ'קדימה' נמסר: "בעת הזאת, אזרחי ישראל יצטרכו לבחור על מי הם סומכים בשמירה על הביטחון. כאשר הצמד ביבי-ליברמן עם היד על הכפתור האדום, 'קדימה' היא התשובה האחראית השקולה והמנוסה לשמור על ביטחון ישראל.

"החלפת נתניהו היא משימה לאומית ואנחנו קוראים לכל הכוחות השפויים במפה הפוליטית  להתגייס למשימה. נתניהו מתכנן לישראל אביב גרעיני והמשימה הלאומית היא לעצור אותו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן