Skip to content

להרגיש (כמו) בר רפאלי: גרסת מנצ'סטר יונייטד

צלם הספורט אילוסטרייטד, וולטר יוס, צילם את השחקנים עבור הספונסרית אפסון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשחיפשו בחברת אפסון דרך מקורית להדגים את יכולות ההדפסה של מדפסות החברה בכנסים ובתערוכות ובכלל – להכין בנק תמונות למגוון מהלכים שיווקיים, נזכרו שבעצם הם הספונסרים של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד.

אז תכף ומיד קראו לכוכבי הקבוצה (זה היה עוד לפני הניצחון במשחק הביתי נגד ארסנל) ויין רוני, שינג'י קגאווה, דויד דה חאה, חבייר הרננדז ואחרים.

החלוץ וויין רוני מדגמן פוזה קשוחה למצלמה. צילום: אפסון - יח"ץ
החלוץ וויין רוני מדגמן פוזה קשוחה למצלמה. צילום: אפסון - יח"ץ

וכדי שהעסקה באמת תהיה כזו שאי אפשר לסרב לה, הביאו את וולטר יוס (Walter Ioose), אחד מטובי צלמי הספורט בעולם וצלם הספורטס אילוסטרייטד, כדי שידגים יכולות.

עכשיו גם שחקני מנצ'סטר יכולים לומר שצולמו (כמעט) לספורטס אילוסטרייטד, כמו בר רפאלי.

השוער דויד דה חאה. צילום: אפסון - יח"ץ
השוער דויד דה חאה. צילום: אפסון - יח"ץ

"ההזדמנות לשתף פעולה עם וולטר יוס, אייקון עולמי וצלם כה ידוע, ריגשה את כולם ואני בטוח שהוא יהיה מאוד מרוצה מתוצאות ההדפסה על המערכות שלנו. כשותף עסקי של מנצ'סטר יונייטד, כספק ציוד רשמי שלה, וכמי שכל אחד בזירה שלו מוביל את השוק, יש בין אפסון לבין הקבוצה סינרגיה גבוהה" התייחס אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל לאירוע.

הקשר אנטוניו ולנסיה. צילום: אפסון - יח"ץ
הקשר אנטוניו ולנסיה. צילום: אפסון - יח"ץ

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן