Skip to content

ליל כל הקדושים: כל התחפושות של הסלבריטאים

חדשות חמות מהוליווד: סיפורים, כוכבים, מסיבות, אירועים מיוחדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבוע שעבר חגגו ידידינו האמריקנים את "ליל כל הקדושים", הלא הוא: האלווין. ילדים גדולים וקטנים התחפשו ועברו מבית לבית בבקשה ל"ממתק או תעלול", והמבוגרים חגגו במסיבות תחפושות.

דרך מעניינת להתמודד עם משבר אמצע החיים. ג'ני מקארתי בפעולה. צילום: Getty Images

 גם סלבריטאי הוליווד לא פסחו על ההזדמנות ליהנות, ודיגמנו תחפושות מוצלחות ומוצלחות פחות: גוון סטפאני, למשל, התחפשה לסדני מגריז (אחרי המייקאובר, כמובן); מאתיו מוריסון (מ"גלי"), ערך מסיבת האלווין בביתו והתחפש לג'סטין טימברלייק מתקופת אנסינק; סנדרה בולוק איחדה כוחות עם בנה הקטן, לואיס, כשהתחפשו לג'סי ובאז מ"צעצוע של סיפור"; ג'ני מקארתי, שבימים אלה חוגגת 40, בחרה בדרך מעניינת להתמודד עם משבר אמצע החיים כשהתחפשה למשהו לא ברור שכולל מעט מאוד בד.

דויין ג'ונסון, שמוכר יותר בשם "דה רוק", התעלה על עצמו ועל שותפיו לפרסום כשהתחפש בהצלחה רבה להאלק; הזוג-לא זוג- שוב זוג רוברט פטינסון וקירסטין סטיוארט עטו מסיכות הזויות וקצת מטרידות של גברים עם שפם; קים קארדשיאן הצליחה, כהרגלה, למשוך את כל תשומת הלב שבעולם כשהתחפשה לקאטוומן סקסית במיוחד; ריהאנה, לעומתה, הסתפקה בכתר נוצץ, כיאה למעמדה.

אמנים למען קורבנות הסופה "סנדי"

כוכבי הפופ והרוק הגדולים ביותר יודעים בעיקר לעשות מיליונים על הופעה של עשרה שירים, אבל מתברר שבעת צרה הם מוכנים לוותר על האגו, ולתת יד לאחיהם האמריקנים.

כל מי שמחובר לאמצעי התקשורת התקשה לפספס את האסון שפקד את החוף המזרחי בארצות הברית. ניו-יורק והסביבה חטפו מכה עזה מהוריקן "סנדי", שלמרות שלא היתה הרסנית כמו אחותה "קתרינה", גבתה לא מעט קורבנות.

מופע התרמה מרגש. ספרינסגטין. צילום: Getty Images

הרוחות, ההצפות והשריפות השאירו אנשים חסרי כל, וכעת, משחלפה הסערה, התגייסו טובי המוזיקאים למען קורבנות הסופה. חברת NBC  הפיקה בסופש ספיישל התרמה בן שעה לקורבנות "סנדי". את האירוע הנחה מאט לאוור, והוא שודר מאולפני החברה המפורסמים בשדרת רוקפלר מספר 30.

בין האמנים שהתגייסו להופיע: ברוס ספרינגסטין, בון ג'ובי, בילי ג'ואל, כריסטינה אגילרה, סטינג, המחנה והקומיקאי ג'ימי פאלון והשדרן בריאן וויליאמס.

מי גנב את השמלות של איימי ווינהאוז?

שמה של איימי ווינהאוס ממשיך להתנוסס בכותרות שערורייתיות גם אחרי מותה. שתי שמלות של איימי ווינהאוס נגנבו מהבית בו נמצאה גופתה בקיץ שעבר, לאחר שמתה מהרעלת אלכוהול.

 השמלות היו אמורות להימכר במכירה פומבית מאוחר יותר השנה, במטרה לגייס כספים ל"עמותת איימי ווינהאוס", אשר בין היתר מייעצת ומסייעת לילדים בנושא צריכת סמים. שתי השמלות נגנבו מהבית בו נמצאה ללא רוח חיים, ושתיהן כבר היו מסומנות ומתוייגות לקראת המכירה.

על הגניבה דיווחו עובדים שארזו את כל הפריטים למכירה, והבחינו בשתי השמלות החסרות. נכון לעכשיו, למשטרה אין קצה חוט בנושא, אך בני משפחתה אמרו בראיונות שהם "מזועזעים מעצם המעשה".

הארי פוטר באמבטיה

הארי פוטר ודון דרייפר נהנים מאמבטיה משותפת. לא, זוהי לא הודעה על רומן סוער בין דניאל רדקליף לג'ון האם. מדובר בסצנה ממיני-סדרה חדשה בכיכובם של השניים, שתשודר בבריטניה בחודש דצמבר, ובהמשך תגיע גם לארצות הברית.

מיני-סדרה חדשה. רדקליף. צילום: Getty Images

הסדרה "A young Doctor's Notebook", בת ארבעת החלקים, מציגה את סיפורו של רופא רוסי בשם ד"ר ולדימיר בומגראד, והיא מבוססת על סיפוריו של המחזאי מיקאיל בולגאקוב.

שני השחקנים המצויינים משחקים את אותה הדמות, בצעירותה ובבגרותה, שמדברת לעצמה לעיתים קרובות. המעשיות הסמי-אוטוביוגרפיות לקוחות מחוויותיו של בולגאקוב כרופא בפרברים ברוסיה, עם עלייתה של המהפכה הרוסית בשנת 1917.

הרופא הצעיר, בדמותו של דניאל רדקליף, חי את חייו מלאי הלבטים והמאבקים, תוך שהוא מתייעץ ומחליף קוריוזים עם האני המבוגר שלו- ג'ון האם. באחת הסצנות, שלא משאירה הרבה מקום לדמיון, חולקים השניים אמבטיה להנאת המעריצות (והמעריצים).

דמעות של געגועים

טקס פרסי ה-CMA  (Annual Country Music Association Awards) התקיים בסופש בנאשוויל, טנסי. את הטקס, ה-46 במספר, הנחו, בפעם השנייה, אלילי הקאנטרי, קארי אנדרווד ובראד פייסלי, והוא כלל לא מעט רגעי שיא מרגשים ומצחיקים בעולם הקאנטרי.

הרגע המרגש ביותר נרשם בנאום התודה של הזוג הנשוי מירנדה למברט ובלייק שלטון, שחלקו את פרס "שיר השנה" על השיר, Over You, שכתבו יחד. בנאום התודה סיפר שלטון על אחיו שאיבד בתאונת דרכים בגיל 14, עליו נכתב השיר. למברט התקשתה לעצור את הדמעות כשהמשיכה וסיפרה על האב, שביקש מבעלה לכתוב את השיר על אחיו, ושנפטר בעצמו בינואר האחרון.

זמר וזמרת השנה במוזיקת הקאנטרי. שלטון ולמברט. צילום: Getty Images

שלטון זכה בפרס "אושיית הבידור של השנה", על תרומתו לקידום מוזיקת הקאנטרי. שלטון זכה גם בפרס זמר השנה, ואשתו זכתה בפרס זמרת השנה. אלבום השנה הוא Chief של אריק צ'רץ'; ההרכב הווקאלי הוא Little Big Town; מוזיקאי השנה – מאק מקנלי; פריצת השנה – האנטר הייס. מי ששמה בלט בהיעדרו מרשית הזוכים היא טיילור סוויפט, שבשנים האחרונות השתלטה על כל פרס אפשרי בתחום מוסיקת הקאנטרי.

מלחמת הכוכבים חוזרת?

טרילוגייה חדשה ל"מלחמת הכוכבים" בדרך? אם תשאלו את מארק האמיל וקארי פישר (הלא הם לוק וליאה המקוריים)- התשובה היא חיובית. בראיון ל- Entertainment Weekly, סיפרו השניים על פגישה שקיימו בקיץ שעבר עם יוצר הסדרה, ג'ורג' לוקאס.

בפגישה, כך סיפרו, הביע בפניהם המאסטר ג'דיי את כוונתו לייצר טרילוגיה נוספת בסדרה, שתהווה את הסרטים השביעי, השמיני והתשיעי. עוד סיפרו כי לא סיפק מידע על תוכן הסרטים, אך אמר שלא הוא יהיה הבמאי.

לוקאס טרם הכריז בציבור על כוונה זו, והמידע היחיד שיש בנושא מגיע משני הכוכבים, אבל כשמדובר בהודעה כל כך מרגשת- השמועות האלה בהחלט מספיקות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן