Skip to content

פעיל המחאה גיא שמיר שוחרר ממעצר בית

בית המשפט הותיר מגבלה אחת על כנה: לשמיר אסור להגיע לחיפה עד תום ההליך המשפטי, אלא בליווי מפקחת. שני הצדדים, המדינה ושמיר, יתחילו תהליך של גישור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

גיא שמיר (מימין)
גיא שמיר (מימין)

בית משפט המחוזי בנצרת שינה היום את תנאי מעצרו של פעיל המחאה, גיא שמיר, שנעצר לפני כחודשיים בחשד שאיים על ילדי השופטת לענייני משפחה בחיפה, אלון אספרנצה. שמיר, שענה לשיחת טלפון של מזכירת השופטת, אמר שאין לו עניין בשופטת ושתשמור על ילדיה. הוא נעצר בחשד כי דבריו מהווים איום על השופטת ובני ביתה.

שמיר נעצר במשך 36 יום לאחר שבית המשפט בחיפה האריך את מעצרו לבקשת התביעה עד תום ההליכים. פרקליטו, עו"ד רז משגב, הגיש בקשה להעביר את תיקו של מרשו מחיפה בטענה כי בית המשפט בחיפה "נרתם" להגן על שופטת בכירה והתיק הועבר בהוראת אשר גרוניס, נשיא בית המשפט העליון, לדיון בבית המשפט בנצרת. באמצע ספטמבר השנה הורה שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, דני צרפתי, על שחרורו של שמיר למעצר בית בבית חברים במרכז.  

היום הורה ג'ורג' אזולאי, נשיא בית בית משפט השלום בנצרת, לבטל את  מעצר הבית של שמיר למעט הגבלת תנועה לחיפה. שמיר יוכל להגיע לחיפה עם מפקחת, לקחת את ילדיו השוהים אצל גרושתו ולצאת את חיפה. בית המשפט אישר לשני הצדדים, שמיר ופרקליטות חיפה, להיכנס למהלך של גישור, שאם יצליח – תבוטל התביעה נגדו. שמיר סירב להגיב על נסיבות השחרור ואמר שהוא מעדיף הליך שקט בו ימוצה הנושא.  

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן