Skip to content

רומני הודה בתבוסתו: אני מאמין בעם האמריקני

המועמד הרפובליקני איחל הצלחה לנשיא במילוי תפקידו וציין כי "אמריקה עומדת בפני אתגרים גדולים. דמוקרטים ורפובליקנים צריכים לשים את האנשים לפני הפוליטיקה. אני מאמין באמריקה. אני מאמין בעם האמריקני". אובמה עבר את רומני במספר הקולות המצטבר, וככל הנראה ניצח גם בפלורידה המתנדנדת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיט רומני הודה הבוקר בתבוסתו. רומני, שנשא נאום קצר בפני תומכיו במטה הבחירות שלו בבוסטון, סיפר כי כמה דקות קודם התקשר לנשיא אובמה ובירך אותו על ניצחונו בבחירות.

רומני הודה לסגנו פול ראיין, וכינה אותו "הבחירה המוצלחת ביותר שעשיתי בחיי, אחרי אשתי". הוא אמר כי התמודד משום שרצה בטובתה של אמריקה, הודה למשפחתו, לאנשי צוותו ולבוחריו, ואיחל הצלחה לנשיא בתפקידו. "אמריקה עומדת בפני אתגרים גדולים. דמוקרטים ורפובליקנים צריכים לשים את האנשים לפני הפוליטיקה. אני מאמין באמריקה. אני מאמין בעם האמריקני", אמר.

אני מאמין באמריקה. רומני (מקור: יו טיוב)
אני מאמין באמריקה, אני מתפלל שהנשיא יצליח. רומני (מקור: יו טיוב)

להודעתו של רומני יש משמעות ברורה: הרפובליקנים מעריכים כי הפער בינו לבין אובמה גדול מכדי שאפשר יהיה לערער עליו באמצעות שורה של פניות לבתי המשפט ובקשה לקיים ספירה חוזרת של קולות. ואכן, נכון לשעה זו, צבר אובמה 303 אלקטורים, לעומת 203 בלבד שצבר רומני. גם מספר הקולות המצטבר בספירה הלאומית, שנטה בתחילה לטובת רומני, מראה עתה על יתרון של קרוב לרבע מיליון קולות לאובמה. בפלורידה, שבה נספרו עד כה 98 אחוז מהקולות, מוביל אובמה בפער של 58 אלף קולות, שכנראה לא ייסגר לטובת המועמד הרפובליקני.

בקרוב אמור אובמה לעלות אל דוכן הנואמים במטה הבחירות של בשיקאגו ולשאת את נאום הניצחון שלו.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן