Skip to content

אמזון משיקה חנות יין מקוונת

חברת Amazon.com חשפה את חנות היין המקוונת שלה בארצות הברית, במטרה לנסות ולפצח את הענף בפעם השנייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום הושקה באופן רשמי חנות היין המקוונת של אתר אמזון. השירות מוצע בכ-12 מדינות ברחבי ארצות הברית, בעוד בשאר המדינות ובארצות אחרות בעולם מופיעה ההודעה: "בקרוב".

חנות היין של אמזון - אתר אמזון
חנות היין של אמזון - אתר אמזון

מדור היין של אמזון מציע מגוון של יותר מאלף יינות מיקבים ברחבי ארצות הברית. חלק מן היקבים כוללים את "פרנסיס פורד קופולה", "פפר ברידג'" ו"מארק רייאן".

המשווק המקוון הגדול בעולם ניסה לחדור לשוק היין כבר בשנת 2000, לאחר שהשקיע סכום של כ-30 מיליון דולר, לכאורה, באתר Wineshopper.com, אבל המיזם נכשל.

לקוחות יכולים להזמין עד לשישה בקבוקי יין, לא כולל מחיר משלוח קבוע של 9.99 דולר אמריקני. נראה, כי אחת הסיבות שיינות אמזון אינם זמינים במדינות נוספות, הן החוקים המסובכים הנוגעים למכירת ולהפצת יינות מגבולות המדינה.

יקבים קטנים, שכיום מוגבלים ביכולת ההפצה שלהם ברחבי ארצות הברית, הם אלו שירוויחו מן החנות של אמזון.

חנות היין של אמזון מציעה מידע מיקבים, בשפה האנגלית, כולל רשמי טעימה, נפח ייצור והתאמה למזון; האתר גם כולל ביקורות גולשים, כפי שנהוג בחנות המקוונת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן