Skip to content

העלמה החדשה של אזור שדרות רוטשילד

קבוצת הקולינריה עדי'ס לייף סטייל פותחת את מלון הבוטיק עלמה בבניין היסטורי לשימור, ברחוב יבנה פינת אחד העם בת"א. גובה ההשקעה כ-12 מיליון שקלים. המשך המגמה של בניית מלונות בלב העיר, בניגוד לבנייה בחוף הים בעבר. מחירי הלינה: בין 1,600-2,000 שקל ללילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון עלמה. מלון בוטיק במבנה לשימור. ( צילום: איתי סיקולסקי)
מלון עלמה. מלון בוטיק במבנה לשימור. ( צילום: איתי סיקולסקי)

האחים עדי ועירית שטראוס, הודיעו היום על פתיחת מלון בוטיק חדש בשם עלמה, הממוקם במבנה היסטורי ברוב יבנה בתל אביב ואשר שופץ וחודש בהתאם לחוקי וכללי השימור. המלון מצטרף לשורה של מלונות שנפתחו בשנים האחרונות בלבה של תל אביב, ובהם מלון מונטיפיורי, טאונהאוס ורוטשילד 71 בשדרות רוטשילד, הוטל B בברדיצ'בסקי, מלון בראון שברחוב קלישר ומלון נורמן החדש שאמור להיפתח בשנה הבאה בככר המלך אלברט, בניגוד למגמת הבנייה של העשורים הקודמים, שהתמקדה בחוף הים של העיר.

המלון משתרע על שטח כולל של 1,200 מטרים רבועים בשלוש קומות וכולל 15 חדרים, מתוכם 8 חדרים, ו-6 סוויטות סטודיו בגודל של 40 מטר רבוע הפונה לרחובות יבנה ואחד העם וגג עם נוף לתל אביב הלבנה.

כל אחד מ-15 החדרים במלון עוצב בעיצוב ייחודי. החדרים מאובזרים בתערובת של ריהוט עכשווי מתוחכם בשילוב של אוצרות וינטאג' שנאספו ויובאו מרחבי העולם.

בכל חדרי המלון המרווחים, שגודלם נע בין 30-40 מטרים, עומדות לרשות האורחים אמבטיות מרווחות עם מוצרי טיפוח של המותג בולגרי. ברוב חדרי המלון מרפסות הצופות לנוף אורבני של ה"עיר הלבנה", מכונת אספרסו, מזרן רך או קשה על פי בחירת האורח, טלוויזיות מתקדמות עם אפשרות לגלישה חופשית באינטרנט.

בלב המלון הוקמה המסעדה עלמה לאונג' בניצוחו של השף יונתן רושפלד, אשר תציע ללקוחותיה קונספט ייחודי של תפריט משתנה בכל יום, המותאם לחומרי הגלם הטריים הקיימים בשווקים באותו היום. היא תהיה פתוחה גם לציבור הרחב משעות הצהרים.

לדברי עירית שטראוס, הבניין שבו שוכן מעתה מלון עלמה, נבנה כבית דירות לשש משפחות. "הסיפור ההיסטורי של הבניין ריגש אותי והיווה את מקור ההשראה לתפיסה האדריכלית והעיצובית של המלון החדש. תפיסה זו באה לידי ביטוי בכל פינה במלון ובמיוחד בחדרי המלון, המספרים סיפור אישי המאפיין כל חדר באופן שונה וייחודי, שתורגם לצבעוניות חומר וסגנון", אמרה.

מחירי החדרים נעים בין 1,600 שקלים לסוויטה דה לקס ל-2,000 שקלים לסוויטת סטודיו בגודל של 40 מטרים.

זהו המלון השני אותו מקימים האחים שטראוס, אשר אחראים להבאתו והקמתו של מלון תחת המותג ריץ קרלטון בהרצליה פיתוח, ביחד עם קבוצת תדהר בראשות גיל גבע ואריה בכר, בהשקעה של 600 מיליון שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן