Skip to content

שגיא תוקף: יחימוביץ' עושה הון תקשורתי על גבי

מפלגת העבודה בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את האשמותיו חסרות הבסיס של אורי שגיא ותמהים על כך שהוא מתעקש להמשיך בעיסוק בנושא"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלוף (מיל.) אורי שגיא, שנאלץ לפרוש מההתמודדות בפריימריז של מפלגת העבודה, יצא היום להתקפת נגד. בכנס באוניברסיטת בן גוריון תקף שגיא בחריפות את יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', והאשים אוןתה ב"צדקנות". "יחימוביץ' עושה הון תקשורתי על גבי, עד כדי הוצאת לשון הרע ופגיעה בשמי הטוב", האשים שגיא. היא גורמת לי ולמשפחתי עוול גדול".

"שופכים את דמי". אורי שגיא. (צילום: ציפי מנשה)
"שופכים את דמי". אורי שגיא. (צילום: ציפי מנשה)

לדבריו, הוא אינו מכיר את האשה שהתלוננה נגדו על מעשה לכאורה שביצע לפני 40 שנה. "שופכים את דמי", אמר. "האמת תצא בקרוב לאור. מטריד שחברת הכנסת יחימוביץ' מיהרה להתייצב נגדי בגין עניין שלא יכול היה להתברר. זו צדקנות ותו לא. יש לי מה לומר על פרשה זו והטיפול בה. הציבור זכאי לדעת מה עומד מאחוריה. יתבררו דברים נוספים שהיום לא אדבר עליהם. שמו הטוב של אדם חשוב מאין כמוהו".

על השתלשלות הדברים סיפר שגיא: "ביום רביעי שעבר הזמינה אותי לפגישה דחופה היו"ר יחימוביץ', מבלי לומר לי על מה. היא סיפרה לי שקיבלה פנייה מאישה שטענה שהטרדתי אותה לפני 39 שנה. היא סירבה לנקוב בשמה או לתת פרטים מזהים.

"היא הבהירה כי מבחינתה עליי להסיק מסקנות ולוותר על התמודדותי, שכן האישה תבעה שלא אכנס לחיים הפוליטיים", המשיך שגיא. "בו במקום, אולי מהר מדי, כדי לא להיכנע למחול שדים של התמודדות עם האשמות שווא, הסכמתי להודיע שלא אשאר במערכת".

 שגיא טען כי יחימוביץ' ומנהל הקמפיין של "העבודה", שלום קיטל ניסחו הודעה לתקשורת עם מידע מוטעה. "בסערת רגשות בה הייתי נתון קיבלתי על עצמי, שיצוין כי הפרישה גם מסיבות בריאותיות. קיטל אמר שזה ימנע חיטוט בנושא. להודעה לא היה בסיס, אך קיבלתי את הצעתו של קיטל. אני מצטער על כך".

בתגובה לדברי שגיא נמסר ממפלגת העבודה, כי יו"ר המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', נהגה באחריות ובמנהיגות בפרשה, מתוך שיקולים ערכיים וציבוריים. "לא היתה כל דרך אחרת לפעול בנסיבות העניין. אנו דוחים מכל וכל את האשמותיו חסרות הבסיס של אורי שגיא ותמהים על שהוא מתעקש להמשיך בעיסוק בנושא".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן