Skip to content

מתפקדי "הבית היהודי" בוחרים את נציגיהם לכנסת

ארבעה עשר מועמדים מתמודדים – שלוש מהם נשים - על מיקומם ברשימת "הבית היהודי" לכנסת. לתמיכתו של בנט זוכים ח"כ אורי אורבך, פעילת הימין החילונית איילת שקד, סגן יושב ראש מועצת מטה בנימין מוטי יוגב ונציג הצעירים יוני שטבון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבוע לאחר שעשו את המהפך ב"בית היהודי" ובחרו בנפתלי בנט לעמוד בראש המפלגה יבחרו היום 54 אלף מתפקדי המפלגה את מועמדיהם לכנסת. הקלפיות ייפתחו ב-15.00 וייסגרו ב-22.00 – אך התוצאות ייוודעו רק מחר בבוקר. אחר הצהריים, יימסרו התוצאות רשמית במסיבת עיתונאים שתתקיים בבית סוקולוב.

יום הבוחר בבית היהודי - הפעם בוחרים את חברי הכנסת (צילום: דן בר דוב)
יום הבוחר בבית היהודי - הפעם בוחרים את חברי הכנסת (צילום: דן בר דוב)

ארבעה עשר מועמדים מתמודדים – שלוש מהם נשים – על מיקומם ברשימת "הבית היהודי" לכנסת: ח"כ אורי אורבך, איילת שקד, גילה פינקלשטיין, שולי מועלם, ניסן סלומיאנסקי, מוטי יוגב, יצחק בן אריה, אהרון גימאני, ג'רמי גימפל, דורון משה דנינו, אבי וורצמן, עמיעד טאוב, רחמים נסימי  ויוני שטבון. לתמיכתו של בנט זוכים ח"כ אורי אורבך, פעילת הימין החילונית איילת שקד, סגן יושב ראש מועצת מטה בנימין מוטי יוגב ונציג הצעירים יוני שטבון.

[related-posts]

הבחירות לרשימה מתקיימות על פי "שיטת האירוויזיון" כאשר כל מתפקד מסמן בטופס ההצבעה עד חמישה מועמדים על פי סדר חשיבותם. עם סגירת הקלפיות ייאספו הטפסים המסומנים ויגיעו אל מטה מרכזי – שם תתבצע ספירה ממוחשבת של הטפסים. התוצאות המדויקות צפויות, כאמור, להיוודע רק מחר בבוקר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן