Skip to content

אלדד ובן ארי ירוצו יחד: בלי חובות, אין זכויות

רשימתם המשותפת של אלדד ובן ארי תיקרא "עוצמה לישראל". ח"כ אלדד: "בשעה הזו, שבה מיליון אזרחים יושבים במקלטים תחת איום טילים, ממשלה שאין לי דרך אחרת להגדירה חוץ ממטורפת - ממשיכה לספק חשמל ומים לרצועת עזה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי הודיעו היום על הקמת רשימה מאוחדת בשם: "עוצמה לישראל".

אלדד ובן ארי ירוצו יחד בבחירות הקרובות לכנסת תחת הסיסמה: "אם אין חובות- אין זכויות", כשהראשון ברשימה הוא ח"כ אלדד ואחריו ח"כ בן ארי. הבוקר  השיקו השנייים את קמפיין הבחירות שלהם.

אנחנו מייצגים את הנאמנות". מיכאל בן ארי ואריה אלדד בכנס ההקמה (צילום: אתר הפייסבוק של ח"כ בן ארי)
יותר ימין מימין. מיכאל בן ארי ואריה אלדד בכנס ההקמה (צילום: אתר הפייסבוק של ח"כ בן ארי)

"אנחנו מודיעים על הקמת סיעה חדשה", פתח ח"כ אלדד, "אבל אי אפשר לדבר פוליטיקה לפני שנדבר על דרום הארץ. בשעה הזו שבה מיליון אזרחים יושבים במקלטים תחת איום טילים, ממשלה שאין לי דרך אחרת להגדירה חוץ ממטורפת ממשיכה לספק חשמל ומים לרצועת עזה. זה אחד הדברים שאנו רוצים לשנות כשאנו מתייצבים כסיעה חדשה בזירה הפוליטית. חוסר הביטחון בדרום משקף גם תמונה של חוסר ביטחון במרכז הארץ. אם יש טרור שמאיים עלינו מבחוץ יש טרור של מסתננים שמאיים עלינו מבית וגם בדבר הזה נעסוק".

 אלדד הוסיף, כי בימין נוצר ואקום: "ליברמן חבר

לנתניהו ויישב ברשימה אחת עם דן מרידור. דרעי גורר את ש"ס שמאלה לימי אוסלו, ולכן יש צורך בימין אידיאולוגי שיאמר דברים שנשכחו – בלי חובות אין זכויות. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל. האיחוד הלאומי מתפרק, ככה לא מנהלים מערכת פוליטית, לפיכך אנחנו מברכים את בחורינו, כצל'ה ואורי אריאל, שחוזרים הביתה למפד"ל. אין לנו ספק שהם ידאגו למגזר הדתי-לאומי, אבל לנו יש סדר יום אחר".

 ח"כ מיכאל בן-ארי הסביר כי המפלגה "מתכוונת למה שהיא אומרת, לא מדברת אלא עושה. אנחנו נצטרף לקואליציה לא תמורת תפקידים או תקציבים, אלא אך ורק תמורת יישום העקרונות שיוסיפו עוצמה לישראל. אנחנו מייצגים את הנאמנות לעם ישראל". כדוגמה למעשים שלא ייעשו הוסיף: "עכשיו התהדר בני בגין בהעברת כספים לרשויות ערביות. משלמים שם ארנונה? משלמים שם מסים? קודם חובות ואחר כך זכויות. זה העניין, זה המסר".  אלדד ובן ארי הודיעו כי הם לא יצטרפו לממשלה שמקפיאה את ההתיישבות וחורטת על דגלה מדינה פלסטינית.

ליד השולחן, במסיבת העיתונאים שקיימו הבוקר, ישבו מועמדי "עוצמה לישראל" פרופ' אריה אלדד; ד"ר מיכאל בן ארי; ברוך מרזל; אריה קינג, מקים הקרן לאדמות ישראל וממובילי ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים; עו"ד  איתמר בן גביר; עו"ד אלעד כהן וכן מאי גולן המתגוררת ליד התחנה המרכזית בתל אביב וממובילות המאבק נגד האפריקאים המתגוררים באזור.

 לדברי אנשי הרשימה החדשה הם כבר לא מדברים על שנים שלושה מנדטים. המטרה אליה אנחנו רוצים להגיע בבחירות הקרובות הם חמישה שישה מנדטים שיחד איתם נהווה הפתעת הבחירות ונוכל לגרור את כל הכנסת ימינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן