Skip to content

מאוהב ברעיון להצביע ל-50% נשים ו-50% גברים בבחירות

את רובן אני מכיר מפעילותי המפלגתית ומכאן שאינן "כוכבות זורחות" בשמי העסקנות המפלגתית - כי אם בשר מבשרה של תנועת העבודה. וזה חשוב, כי מפלגת העבודה עדין משקמת עצמה, ויותר מאשר למשוך קולות מהמרכז, או השמאל או הימין - על הרשימה להסתכל פנימה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אני מאוהב!

חזרתי מכנס המועמדות לרשימת העבודה לכנסת ה-19 ואני מאוהב… מאוהב במפלגה בה יש כוח נשי כה איכותי ושאינו נדרש לחסדי גברים ובכדי לעמוד בזכות עצמו; מאוהב בנשים חזקות, מרשימות, שרובן מהוות בשר מבשרה של תנועת העבודה; מאוהב בדמוקרטיה המעניקה הזדמנות ובמה שווה לכל אחת ואחת מאותן פעילות ציבור מסורות.

 אני מאוהב!

מאוהב ברעיון להצביע ל-50% נשים ו-50% גברים בבחירות לרשימת העבודה לכנסת ה-19.

כנס מועמדות מפלגת העבודה (צילם: רפי מיכאלי)
כנס מועמדות מפלגת העבודה (צילם: רפי מיכאלי)

וזו אינה סתם אמירה – אני באמת מאוהב! כי הן אמהות והן סבתות והן נשות קריירה והן פעילות ציבור והן נשות מפלגה ותיקות ומוכרות. ואני מאוהב כי אינן כוכבות לרגע, אלא לכולן עשייה ופעילות מוכחת ורבת שנים, ואין בהן גנרלית או כוכבת קולנוע או נערת פוסטר פלקטית מגויסת.

למעשה, את רובן אני מכיר מפעילותי המפלגתית ומכאן שאינן "כוכבות זורחות" בשמי העסקנות המפלגתית – כי אם בשר מבשרה של תנועת העבודה. וזה חשוב, כי מפלגת העבודה עדין משקמת עצמה, ויותר מאשר למשוך קולות מהמרכז, או השמאל או הימין – על הרשימה להסתכל פנימה ולוודא כי תהווה את הבסיס להמשך ההתחדשות הרעיונות והערכית והמנגנונית של השנתיים האחרונות.

כי אחרת – מה הטעם?

אני מאוהב, וזאת למרות שאני נגד, וזאת יש לומר, שריון והבטחת ייצוג לנשים. ולא רק לנשים, אלא לכל מגזר מגדרי, מעמדי ואזורי – פרט לצעירים, שלהם החסם הכלכלי והעובדה שהם בתחילת מרוץ החיים שלהם אכן מהווים מכשול בלתי עביר.

כי הנשים בהן התאהבתי הן חזקות וראויות ומוכשרות בזכות עצמן. ממש כמו שחנה מייזל, מניה שוחט, עדה מימוןגולדה מאיר ו… כן – גם שלי יחימוביץ' זכו להירשם בספרי ההיסטוריה בזכות מה שעשו והאיכויות שהפגינו ולא בזכות המגדר אליו השתייכו. נדמה לי שכבוד יושבת הראש הנוכחית הייתה עורפת ראשו של כל מי שהיה מעז לרמוז  כי זכתה בהנהגת מפלגת העבודה על בסיס זה ולא אחר!

פשוט מאוהב בנורית צורסתיו שפיר, לאה פדידה, נינו אבסדזה, יעל ארן, לילי בן-עמי, דנה אורן-ינאי, מרב מיכאלי,מיכל בירןמלי פולישוק-בלוך, איילת נחמיאס-ורבין, ליאת שוחטגילה קלייןאליס גולדמןאסתי קירמאיר, יונה פריטל, אביבה אברהם ונאדיה חילו. אל תספרו לאישתי!

אז אני מאוהב, וגם אם בעצמי כנראה לא אעמוד במכסה – הואיל ויש גם כל כך הרבה גברים ראויים לא פחות – הרי שאני קורא לכם, חברי מפלגת העבודה: בחרו 50% נשים ו-50% גברים לרשימת העבודה לכנסת ה-19!

[related-posts title="עוד בנושא מפלגת העבודה"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן