Skip to content

דון קישוט כבר לא לבד: סימפונט רעננה תלווה אותו

להקת הפלמנקו הישראלית המצליחה קומפאס ותזמורת סימפונט רעננה משתפות לראשונה פעולה על הבמה: יעלו במוצ"ש את המופע "דון קישוט" בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה. "דון קישוט" על-פי הרומן של סרוונטס יועלה החודש (ללא הסימפונט) גם ברחבי הארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חגיגת פלמנקו בשילוב מוזיקת בארוק קלאסית, ספרדית ודואטים. "דון קישוט". צילום: דני כתרי

לראשונה סימפונט רעננה נפגשת עם הפלמנקו על הבמה. זה יקרה עם המופע "דון קישוט", שיעלה בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה במוצ"ש, 17 בנובמבר. להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס  (COMPAS) החוגגת 15 שנים לקיומה, תופיע בליווי 30 נגני סימפונט רעננה במופע מלא צבע, תלבושות ססגוניות בשילוב מוזיקת בארוק קלאסית, ספרדית ודואטים. השילוב של מופע מוזיקלי חי עם פלמנקו ססגוני יבטיח לצופה חוויה רב חושית מלאת עוצמה ורגש.

בתפקיד הראשי הרקדן ספרדי והכוריאוגרף Jose Moro. לצידו בתפקיד דולציניאה – מיכל נתן מייסדת הלהקה. בתפקיד סנשו פנשו  Hugo David Alvarez.

הרומן "דון קישוט" (דון קיחוטה) מאת מיגל דה סרוונטס זכה למספר התרגומים הגדול בעולם ונחשב לרומן המודרני הראשון, ובעיני רבים גם לגדול שבהם. גיבור היצירה דון קיחוטה יוצא ללחום באי הצדק שבעולם, בהשראת אהבתו לדולציניאה הדמיונית.

במופע יושמעו קטעי המוזיקה:

דה' זוואק – קונצטרו לצי'לו בבי מינור אופוס 104

טרטיני – סונטה בגי' מינור מתוך היצירה: "The devil trill"

   ויוואלדי – קונצ'רטו לאבוב בסי מזו'ר 447RV, 446RV

   ויוואלדי – אופוס 8, מספר 11 , 30FI

   ויוואלדי – Adagio, עונת הקיץ מתוך "4 העונות". 

מופעים נוספים של "דון קישוט" (ללא הסימפונט) יתקיימו בהיכל התרבות פתח תקוה, מכון ויצמן רחובות, מרכז סוזן דלל ת"א, תיאטרון גבעתיים, היכל התרבות אור עקיבא, מרכז הצעירים באר שבע ובתיאטרון הצפון.

1 Comment

  1. קרן
    14 בנובמבר 2012 @ 9:03

    המופע יתקיים במוצש 17.11 ולא ב- 19.11 כפי שרשום

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן