Skip to content

פיטורי חגי מטר יידונו בבית הדין לעבודה

שלמה בן צבי, המו"ל החדש של מעריב, ייאלץ לנמק את פיטורי חגי מטר יו"ר ועד עובדי מעריב, בפני בית הדין לעבודה. היום דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את בקשתו של בן צבי לדון בעניינו של חגי מטר בין כתליו במקום בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני יומיים הגישו ההסתדרות החדשה וארגון העיתונאים בישראל בקשה דחופה לביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב נגד בעלי עיתון מעריב, שלמה בן צבי (באמצעות החברה "אחוזת הירש ישראל תשנ"ד בע"מ"). הבקשה עוסקת בהימנעותו של בן צבי לקבל לעבודה את יו"ר ועד עיתונאי מעריב, חגי מטר, לעבודה במעריב וזאת על רקע חברותו בוועד עיתונאי מעריב והיותו "הרוח החיה" מאחורי מאבק העובדים.

חגי מטר. מעריב
הרוח החיה מאחורי המאבק. חגי מטר

השופטת ורדה אלשיך פסקה כי (מתוך הפסיקה): " באשר סיכסוכי עבודה בחברה… מן הראוי שיידונו בבית הדין לעבודה ולא בבית המשפט של חדלות פרעון. ודאי לאחר שמועד העברת השליטה חלף, והמדובר בשאלות הנוגעות להפרה של הסכם קיבוצי ולא בשאלות מתחום דיני חדלות הפרעון".

יאיר טרצ'יצקי מארגון העיתונאים בירך על ההחלטה: "בן צבי פנה לבית המשפט המחוזי בניסיון להתחמק מבית הדין לעבודה, שבו מקיימים דיונים מסוג זה על פגיעה בהתארגנות עובדים, אבל הניסיון הזה נכשל כישלון חרוץ. אנו מצפים שמחר בית הדין לעבודה יגיד את דברו בנוגע לפיטורי העיתונאי חגי מטר, יו"ר הוועד וסמל המאבק, ויוביל לכך שגם ניסיון הפגיעה בהתארגנותם של עיתונאי מעריב ייכשל כישלון חרוץ".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן