Skip to content

מה לחינוכית 23 ולסרט כחול?

אפשר לומר שזה רק הראש המלוכלך שלי, אבל אפשר גם לחשוב שבחורה תמימה נוצלה כדי להפיק תמונה על גבול הפורנוגרפיה מאת שרית פרקול במסווה של אייטם תמים על סגולות המרפא של חלב עִזים, הצליחו לשדר בטלוויזיה החינוכית פורנו מרומז, ועוד בתוכניתו של דן מרגלית המכובד. ל"ערב חדש" הובאה עז, שהחלב שלה אמור לרפא פצעים בפה. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפשר לומר שזה רק הראש המלוכלך שלי, אבל אפשר גם לחשוב שבחורה תמימה נוצלה כדי להפיק תמונה על גבול הפורנוגרפיה

מאת שרית פרקול

במסווה של אייטם תמים על סגולות המרפא של חלב עִזים, הצליחו לשדר בטלוויזיה החינוכית פורנו מרומז, ועוד בתוכניתו של דן מרגלית המכובד.

ל"ערב חדש" הובאה עז, שהחלב שלה אמור לרפא פצעים בפה. אליזבת, בחורה מצודדת, "עובדת ערב חדש שהתנדבה לעשות את הניסוי" כפי שהציג אותה מרגלית, וטוביה הטלוויזיוני – עומר לחמנוביץ' – התיז לעבר פניה חלב עִזים מלוא הפה.

"זה טעים חלב עִזים?" התעניין מרגלית, שנראה מאוכזב קמעה על כך שצריך להתיז מרחוק את החלב, במקום ללגום אותו ישירות מהעטין.

אבל האכזבה, גם של הצופים, אם היתה כזו, התפוגגה חיש קל, למראה המצלמה המתקרבת אל פניה של אליזבת המכוסות בנוזל, מזכירה מראות שבדרך כלל מוגנים בסיסמה – כפי שציין רועי בר נתן, מנחה התוכנית "מה נסגר?" בערוץ 10, שהביא את הקליפ ההזוי הזה.

"רוצה עוד?" שאל החולב, ולתשובתה החיובית של אליזבת, שבטח לא ראתה בזמן אמת איך היא נראית, זכתה המתנדבת לקבל התזה נוספת של הלבן-הלבן הזה. לזכותו של דן מרגלית ייאמר, שגם הוא מן הסתם לא העלה בדעתו איך האייטם הזה יתקבל.

  • מצאתם קליפ מדליק ביוטיוב? יש לכם הגיגים על סקס ויחסים? שתפו אותנו
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן