Skip to content

נתניהו: פגענו ביותר מאלף יעדים. נערכים להרחבה משמעותית

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "בשיחות עם המנהיגים אני מדגיש את המאמץ שישראל עושה להימנע מפגיעה באזרחים, בשעה שהחמאס וארגוני הטרור עושים כל מאמץ לפגוע במטרות אזרחיות בישראל. אנחנו ממשלה אחראית, המחויבת מעל הכול לביטחון אזרחיה, ואנחנו פועלים בהתאם למחויבות הזאת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המבצע ברצועת עזה נמשך וישראל נערכת להרחבתו. כך אומר גם היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הדברים נאמרו בפתח ישיבת הממשלה. בישיבה שמעו השרים גם סקירה מפי הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ.

"צה"ל תקף עד עכשיו יותר מאלף יעדי טרור ברצועת עזה והוא ממשיך בפעולתו ברגעים אלה", אמר נתניהו. "צה"ל גורם לפגיעות משמעותיות בנשק שמכוון לעבר אזרחי ישראל, במפעיליו ובמשלחיהם. אנחנו גובים מחיר כבד מהחמאס ומארגוני הטרור, וצה"ל ערוך להרחבה משמעותית של הפעולה".

נתניהו בישיבת הממשלה הבוקר: "למעלה מאלף יעדי טרור". (צילום - קובי גדעון/לע"מ)
המגעים עם מנהיגי העולם יימשכו. נתניהו בישיבת הממשלה הבוקר (צילום - קובי גדעון/לע"מ)

נתניהו מסר כי המגעים עם מנהיגי מדינות בעולם יימשכו גם היום. "גם היום אמשיך לשוחח עם מנהיגי העולם, אני מעריך את ההבנה שהם מגלים לזכותה של ישראל להגן על עצמה. בשיחות עם המנהיגים אני מדגיש את המאמץ שישראל עושה להימנע מפגיעה באזרחים, וזה בשעה שהחמאס וארגוני הטרור עושים כל מאמץ לפגוע במטרות אזרחיות בישראל. אנחנו ממשלה אחראית, ממשלה אחראית מחויבת מעל הכול לביטחון אזרחיה, ואנחנו פועלים בהתאם למחויבות הזאת", אמר ראש הממשלה.

"בסוף השבוע שוחחתי שוב עם נשיא ארה"ב ברק אובמה. הודיתי לו על תמיכתו בזכותה של ישראל להגן על עצמה, וכן על התרומה שלו ושל העם האמריקני לפיתוח כיפת ברזל. אני חוזר ומשבח את האיפוק, הנחישות והעמידה של אזרחי ישראל בעורף, ואני חוזר ומבקש מכל אחד ואחת מכם להישמע בקפדנות להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים".

נתניהו הדגיש: "המבצע ברצועת עזה נמשך ואנחנו נערכים להרחבתו. אני מעריך את ההתגייסות המהירה והמרשימה של אנשי המילואים שבאו מכל חלקי הארץ. הם באו מכל חלקי הארץ והתייצבו למשימה. חיילי המילואים והסדיר נכונים לכל פקודה שיקבלו".

נתניהו, ברק והרמטכ"ל בני גנץ בישיבת הממשלה. (צילום - קובי גדעון/לע"מ)
נתניהו, ברק והרמטכ"ל בני גנץ בישיבת הממשלה. (צילום - קובי גדעון/לע"מ)

ובמקביל, הממשלה אישרה פה אחד הקצאה של 7.6 מיליון שקלים לטובת השלמת מימון לבניית מעונות יום ממוגנים בישובי עוטף עזה, בטווח שעד שבעה ק"מ מרצועת עזה. החלטה זו הינה המשך להחלטות ממשלה נוספות, במסגרתן הוקצו מיליארדי ש"ח למיגון בתי מגורים ומוסדות חינוך, ולחיזוק החוסן האזרחי באזור עוטף עזה.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן