Skip to content

במקום ללקק בול – ללייקק אותו בפייסבוק

רוצים להופיע על בול אישי של דואר ישראל? עצבו בול, העלו לדף הפייסבוק של התחרות, הפיצו בין החברים - ואולי הבול שלכם יתנוסס על מכתבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפעם הראשונה יעוצב בישראל "בול חברתי", כשכל מה שצריך לעשות זה להעלות תמונה לדף הפייסבוק של דואר ישראל ליצור בול דיגיטלי, להודיע לכל החברים שֶיְלַייקוּ את הבול במקום ללקק אותו.

בול אישי - "הבול שלי" (דואר ישראל)

מידי שבוע, במשך חמישה שבועות, יקבל זוכה אחד כרטיס ויזה נטען בסך 600 שקל. הבול המעוצב שיקבל בתום התחרות את מספר הלייקים הגבוה ביותר מבין כל הבולים המעוצבים שהועלו לאתר במסגרת התחרות יזכה את המשתתף שהעלה אותו בפרס הגדול –  טאבלט מסוג iPad 3G 16GB WiFi .

התחרות, המתקיימת על ידי השירות הבולאי באמצעות חברת gnsdigital בע"מ, תימשך עד 22.12.2012.

בכל שלב של התחרות יוכלו הגולשים להיכנס גם לאתר דואר ישראל ולרכוש את הבול הדיגיטלי גם בגיליונות מודפסים של "הבול שלי". הגולשים יוכלו לבחור ולרכוש מתוך 13 סוגי גיליונות שונים את גיליון הבולים שהכי מוצא חן בעיניהם ושהכי מתאים לתמונה שהעלו. גיליונות הבולים יישלחו אליהם ישירות הביתה במעטפה מבויילת.

שירות "הבול שלי" שמנפיק השירות הבולאי של דואר ישראל החל לפעול בישראל בשנת 2001. במהלך השנים הוזמנו רבבות בולים אישיים בנושאים רבים. ירון רצון, מנהל השירות הבולאי, אומר כי התחרות מתאימה לכל אירוע, לכל גיל ולכל מטרה: תינוק נולד, טיול בחו"ל, חתונה, בעלי חיים, פורים, יום הולדת, ציור של ילד וכדומה. מלבד אנשים פרטיים גם מוסדות רבים עושים שימוש בשירות "הבול שלי". גנים ובתי ספר משלבים בולים אישיים בתוכניות לימוד, בנושאים חברתיים, באירועים וחגים, משתמשים בבולים להדבקה על תעודות התלמידים, ואפילו כשי ייחודי לוועד ההורים. גופים מסחריים וחברות רבות מנציחים את לוגו החברה על בולים אישיים ובדרך זו מפרסמים את עצמם.

עשרות זוגות גילו את השירות ושלחו את עצמם מודבקים כבול אישי למזכרת על ההזמנות לחתונתם. גם הורים לבני ובנות מצווה שולחים את ההזמנה לחגיגה עם בול חתן/כלת השמחה. נשיאי מדינות זרות מקבלים מנשיא המדינה שמעון פרס מסגרת מהודרת עם גיליון "הבול שלי" ובו תמונתם. גם שחקני בית"ר ירושלים הונצחו על גיליון בולים אישי.

כתובת אתר התחרות 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן