Skip to content

אולם שמחות חינם בבני ברק – לטובת תושבי הדרום

ארגון "חסדי נעמי", שהיה אמור לחנוך אולם שמחות לקראת ל"ג בעומר, הצליח להכשיר בזריזות את האולם, כדי לאפשר חתונות לתושבי הדרום שנאלצו לבטל את שמחתם ברגע האחרון בגלל המצב. מתנדבות הארגון מסייעות גם בהרמת טלפונים לכל מאות המוזמנים לעדכנם על המיקום החדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במבצע לוגיסטי חסר תקדים נפתח בימים אלו אולם שמחות מפואר ורחב ידיים במתחם השמחות ברחוב שלמה המלך בבני-ברק במיוחד לתושבי הדרום, כדי שיוכלו לקיים את שמחותיהם ללא תשלום על האולם ברוב פאר והדר.

אולם השמחות החדש (צילום באדיבות "חסדי נעמי")

מאחורי היוזמה הברוכה עומד ארגון החסד "חסדי נעמי", שלפי התוכנית המקורית היה אמור לחנוך אולם שמחות נוסף זה רק לקראת ל"ג בעומר. אך בשל המצב הביטחוני והאיסור על קיום אירועים באזור הדרום, הוחלט להמציא פתרון באופן מהיר ע"י הכשרת האולם באופן מיידי והעמדתו חינם לטובת תושבי הדרום שנאלצו לבטל את שמחתם ברגע האחרון.

יו"ר "חסדי נעמי", הרב יוסף כהן, אמר כי מאז החמרת המצב הבטחוני הגיעו לארגון "חסדי נעמי" פניות רבות בבקשה לעזרה במציאת פתרון לעריכת חתונות שבוטלו ברגע האחרון. "מכיוון שהאולם עדיין לא גמור, פנינו לעשרות בעלי מלאכה בכל העבודות שעדיין לא הושלמו באולם. ואכן ההיענות הייתה מדהימה, עשרות בעלי מקצוע עמלו במשך מספר ימים 24 שעות ביממה כדי שעוד השבוע יתקיימו בע"ה חתונות בחינם לתושבי הדרום", אמר.

בנוסף לאולם החדש, בו יתקיימו חתונות בשעות הערב, תושבי הדרום יוכלו לערוך חתונות בשעות היום והצהריים בארבעת אולמות השמחות הקיימים של "ארמונות חן" שע"י "חסדי נעמי".

מתנדבות הארגון מסייעות גם בהרמת טלפונים לכל מאות המוזמנים לעדכנם שהחתונה עברה להתקיים בבני-ברק.

בעלי שמחה רבים התקשו להסתיר את שמחתם שעה ששמעו על הפתרון המיידי שהוצע להם ע"י ארגון "חסדי נעמי". "זה כמו נס שהתרחש לנו ברגע האחרון", אמרו והודו לכל העוסקים במלאכת הקודש. 

תושבי הדרום המעוניינים לערוך את שמחתם באולם החדש ו/או בשעות היום מוזמנים להתקשר למוקד "חסדי נעמי": 1-800-677-777 או באתר העמותה: www.naomi.org.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן