Skip to content

בינת תוכנה תייצג בישראל את Sitrion הגרמנית

"בינת תכנה" יצאה הבוקר בהודעה לעיתונות הסכם ייצוג שנחתם על חברת Sitrion הגרמנית לייצוגה בארץ. בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד–בינת, חתמה על הסכם שותפים הכולל ייצוג ותמיכה בלעדיים, בקו המוצרים של חברת סיטריון הגרמנית, לאחר מהלך של הכשרה והסמכה שעברו נציגי החברה במשרדי החברה בגרמניה הפתרונות הטכנולוגיים של סיטריון מאפשרים לקשר בין יישומי מיקרוסופט למיניהם ליישומי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"בינת תכנה" יצאה הבוקר בהודעה לעיתונות הסכם ייצוג שנחתם על חברת Sitrion הגרמנית לייצוגה בארץ.

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רדבינת, חתמה על הסכם שותפים הכולל ייצוג ותמיכה בלעדיים, בקו המוצרים של חברת סיטריון הגרמנית, לאחר מהלך של הכשרה והסמכה שעברו נציגי החברה במשרדי החברה בגרמניה הפתרונות הטכנולוגיים של סיטריון מאפשרים לקשר בין יישומי מיקרוסופט למיניהם ליישומי ותהליכי SAP במהירות, ביעילות ובאמינות.

בין פתרונות סיטריון שבינת תוכנה תספק מעתה בארץ, ניתן למצוא את פתרון התוכנה ServiceStudio המאפשר לכל מתכנת .Net לפתח בצורה טבעית פתרונות על SAP. ה-ServiceStudio מתווסף ל– ,Visual Studio 2010 החושף למפתחים בסביבת מיקרוסופט את כל השכבות האפליקטיביות של ,SAP בין אם מובנות או מותאמות, ללא כתיבת קוד כלל. תשתית זו מאפשרת למעשה לייצר ב-.Net שכבת שירותים מבוססי SAP מכל תשתיות מיקרוסופט, לרבות SharePoint, CRM, Lync, Office, כמעט ללא כתיבת קוד, תוך תאימות לכל מנגנוני האבטחה המקובלים של SAP .

קו המוצרים שבינת מערכות תוכנה מציעה, כולל גם עשרות תבניות מוכנות של תרחישים לרכיבי תוכן של SharePoint המציגים ומעדכנים מידע מתוך ה– SAP. שירות מוצע נוסף הוא ה-Universal Approval המאשר תהליכי Workflow של SAP ישירות מסביבת Outlook ומכשירי מובייל שונים גם במצב Offline.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן