Skip to content

מפגינים בתל אביב למען שחרור רומן זדורוב

עשרות בני אדם הפגינו אמש בשדרות רוטשילד בת"א למען שחרורו של האסיר רומן זדורוב, אשר הואשם ברצח הילדה תאיר ראדה מקצרין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפרשה שמסעירה את המדינה משנת 2006 עברה כעת מהמרחב הווירטואלי והרשתות החברתיות לרחוב רוטשילד בת"א. אמש הגיע כ-40 מפגינים ומפגינות להביע מחאה ולבקש את שחרורו של רומן זדורוב, החשוד ברצח הילדה תאיר ראדה בת ה-13 מקצרין ומציאת האשמים האמיתיים.

בקבוצת הפייסבוק "מי רצח את תאיר ראדה? משפט זדורוב", המונה יותר מ-15,000 איש, קראו מארגני ההפגנה להגיע לת"א על מנת ליצור לחץ ציבורי ולעזור בשחרורו של זדורוב.  המוחים, אשר חלקם הגיעו מרמת הגולן, טוענים שלא יפסיקו את תמיכתם במי שהם מאמינים שהוא חף מפשע ואף שהמשטרה והפרקליטות "תפרו לו תיק".

תומך בשחרור רומן זדורוב (צילום: ציפי מנשה)

ג'ני ענבי, אשר הגיעה ממושב שעל שברמת הגולן, טוענת  כי "נגמרו הימים בהם אדם חף מפשע הולך לכלא על לא עוול בכפו. אנחנו מאמינים שזדורוב חף מפשע ואנחנו מצפים מהמדינה לפעול על מנת למצוא את מי שכן ביצע את הרצח ולהודות בטעותם".

המפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב: "הם לא רוצים שתדעו, את תאיר ילדים רצחו" ו"העם דורש צדק משפטי". בין המוחים היו גם אלכס פלג, חוקר פרטי וקצין משטרה לשעבר, אשר שימש בעבר כנציג מטעמם של הוריה של תאיר וד"ר חיים סדובסקי, שהיה מעורב בהגנה על זדורוב. השניים הציעו מספר הצעות לפעולה. בן היתר הציעו כי המוחים יגישו תלונה בקבוצות של חמישה אנשים במחלקה לחקירות שוטרים, למטרה זו.

אלכס פלג. קורא להפעיל לחץ על בית המשפט (צילום: ציפי מנשה)

"הרבה אנשים עצרו ודיברו איתנו בזמן ההפגנה, הם שאלו שאלות וחלק גדול מהם אמר כי גם הם מאמינים שזדורוב חף מפשע ושנתפר לו תיק", אמרה ענבי והוסיפה, "אך הם לא יודעים מה הם יכולים לעשות בנוגע לזה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן