Skip to content

כתב אישום: ביצע עבירות מין בקטינות באינסטרגרם וב-ווטסאפ

באמצעות השימוש באפליקציות הללו הוא יצר קשרים עם קטינות וקיים איתן שיחות בעלות אופי מיני, תוך שהציג עצמו בכזב כקטין בשם "רום. באחד המקרים פנה באמצעות האינסטגרם לאחת המתלוננות כבת 12
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון יפתחי (29), תושב מושב תרום, בגין ביצוע עבירות מין במספר קטינות ברשתות החברתיות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הדס עמיר, במשך מספר חודשים הנאשם החזיק בחשבון "אינסטגרם" ובכרטיס SIM באמצעותו פתח חשבון "ווטסאפ". באמצעות השימוש באפליקציות הללו הוא יצר קשרים עם קטינות וקיים איתן שיחות בעלות אופי מיני, תוך שהציג עצמו בכזב כקטין בשם "רום". במהלך ההתכתבויות ביקש הנאשם מהקטינות תמונות וסרטונים מיניים והטריד אותן מינית. כמו כן, הוא ניסה ליצור קשר עם מספר קטינות נוספות אך נחסם על ידי כולן. באחד המקרים פנה באמצעות האינסטגרם לאחת המתלוננות כבת 12, כאשר היה מודע לגילה, והשניים החלו לשוחח שיחות שכללו תוכן מיני.

צילום אילוסטרציה (FREEPIK)

במספר הזדמנויות הנאשם ביקש מהמתלוננת שתשלח לו סרטונים אינטימיים שלה וכך היא עשתה. בנוסף הנאשם שלח לה תמונות אינטימיות בעלות אופי מיני. כתב האישום מייחס ליפתחי ביצוע עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15 וניסיון מעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס. הפרקליטות בקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של יפתחי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מוקדם יותר בבית משפט השלום בבאר שבע, נגזרו 5 שנות מאסר על עידן מיכאילוב, תושב אופקים בן 21 שהורשע בגין עבירות של הטרדה מינית התנכלות וכמובן פגיעה בפרטיות, זאת בעקבות הפצה שיטתית של תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של לא פחות מ-170 נשים ישראליות, חלקן קטינות, שאת תמונותיהן ופרטיהן האישיים נהג מיכאלוב להפיץ ברשת, דרך אפליקציית הטלגרם. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין איתי גוהר וענבל קליין ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, מיכאילוב הקים וניהל מספר ערוצים ייעודיים באפליקציית טלגרם, ובהם נהג להפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, בין היתר בעת ביצוע אקטים מיניים, של צעירות וקטינות ישראליות, ללא ידיעתן וללא הסכמתן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן