Skip to content

המועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה הבא, יורם סופר: נוביל את המשטרה רק בשמירה על החוק, הדין והפסיקה

בטקס לחניכת מבנה חדש לימ"ר חוף בחיפה ובנוכחות השר לביטחון פנים. הבהיר הניצב כי המשטרה תחת פיקודו תפעל על פי חוק תציית לפסיקות בית המשפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל חנכה הבוקר(שלישי)  את המבנה החדש של היחידה המרכזית המרכזית (ימ״ר) של מחוז חוף בעיר חיפה. היחידה המרכזית הינה היחידה שעוסקת בלחימה בפשיעה החמורה בתחומי המחוז.  בתום 5 שנים בהם נבנה המבנה, נחנך הבוקר המבנה במעמד השר לבט״פ איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי, סמפכ״ל המשטרה ניצב אבשלום פלד, מפקד מחוז חוף – ניצב דני לוי, ראש את״ל – ניצב יאיר חצרוני, ראש אג״ת – ניצב יוסי רופא, ר׳ אח״מ – ניצב יגאל בן שלום, מפקד היחידה המרכזית נצ״מ אושרי אבכסיס, קצינים ושוטרים. אל המבנה שחולש על כ- 5,000 מ״ר התכנסו היחידות השונות שהיו פזורות ברחבי המחוז במטרה לייעל את פעילות היחידה בדגש לתיקי החקירה החמורים בהם היא מטפלת.

ניצב אילן סופר (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד ימ״ר חוף – נצ״מ אושרי אבכסיס אמר: בתכנון המקום הושקעו מחשבה והשקעה רבה לרווחת השוטרים והאזרחים לצד הכלים החקירתיים ותיקים מורכבים וסבוכים. הוא איחל הצלחה לממ״ז הנכנס- ניצב דני לוי. מפקד מחוז חוף היוצא במשטרה, ניצב יורם סופר, שנחשב למועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל הבהיר באותו מעמד כי הוא "כפוף לחוק, לפסיקה ולדין". סופר, שמונה לפרויקטור למאבק בפשיעה בחברה הערבית, הוסיף כי "כל מי שרומז על דרך פעולה אחרת פוגע במשטרת ישראל. פוגע בסמכותה. פוגע בלגיטימציה שלה ובאמון הציבור". בטקס חילופי מפקד מחוז חוף בחיפה שבו השתתף גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הדגיש סופר כי "רק בשמירה מלאה על החוק, הדין והפסיקה נמשיך להוביל את המשטרה". ניצב דניאל לוי יחליף את סופר כמפקד המחוז.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן