Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 18 ביוני, 2017

זאק וקוואק 2, סטאר, קיקה, כל הממשלות משקרות, חייזרים מן העבר 10
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 זאק וקוואק Zack & Quack 2 | 2, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה. הרפתקאותיהם של זאק, ילד שובב בן 10 וחברו הטוב, ברווז צעיר ואימפולסיבי בשם קוואק. השניים חיים יחדיו בתוך גינת פופ אפ מדהימה ובה הפתעות רבות. כל שצריך לעשות זה למשוך בתגית ולראות איזה פלא חדש יצוץ. לזאק ולקוואק חברה נוספת בשם קירה, ילדה בת 8 המתגוררת בשכנות. קירה היא חובבת גדולה של נייר וביכולתה לעשות איתו המון דברים: לקפל, לחתוך, להדביק, לצבוע, להדביק, לצייר ולמחזר!

21:15 סטאר | Star, ערוץ Yes דרמה

דרמה מוזיקלית חדשה מבית היוצר של לי דניאלס ("אימפריה") ו-טום דונהי המספרת את סיפורן של שלוש נשים צעירות ומוכשרות – הבורחות מעברן ונואשות להתחלה חדשה – המחפשות את דרכן בעסקי המוזיקה הקשוחים, במטרה לפרוץ ולהצליח, אבל דיי מהר המציאות טופחת על פניהן והן לומדות שלשאיפות שלהן יש מחיר כבד. סטאר (ג'וד דמורסט) היא אישה צעירה וקשוחה שגדלה במשפחות אומנה והחליטה ביום אחד לקחת אחריות על חייה. היא מאתרת את אחותה סימון (בריטני או'גריידי) ואת חברתה מהאינסטגרם אלכסנדרה (ריאן דסטני) ויחד השלוש יוצאות לאטלנטה בתקווה להפוך לכוכבות. הסדרה כוללת מוזיקה מקורית והופעות מוזיקליות יפהפיות. את מנהל הלהקה ג'היל – מנהל אמנים שמנסה לשקם את הקריירה שלו – מגלם בנג'מין בארט, ואת קרלוטה, אימן המאמצת של הבנות מגלמת קווין לטיפה. את הוריה של אלכסנדרה, כוכב רוק ותיק, ואלכוהוליסטית בגמילה, מגלמים לני קרביץ ו-נעמי קמפבל. הסדרה חודשה לעונה שיניה. ציון איי.אם.די.בי.: 6.5/10, עגבניות רקובות: 32%/100%, מטה-קריטיק: 42/100

22:00 קיקה | Kika, ערוץ Yes3

קומדיה ארסית השוחטת בחדווה שורה של נושאים, ממיניות ועד תרבות הרייטינג והצריכה, דרך סיפורה של מאפרת שנשלחת לאפר את גופת בנו של מאהבה האמריקני ומגלה שהוא עדיין בחיים ובמלוא אונו, וכל זאת בעוד כתבת טלוויזיה חסרת מעצורים ונטולת בושה רודפת אחר הסקופ הבא. שחקנים: ורוניקה פורקה, ויקטוריה אבריל, פיטר קויוטי, רוסי דה פלמה. במאי: פדרו אלמודובר. ספרד, 1993. קומדיה שחורה, חצופה ומורבידית, עם צבעוניות אלמודוברית טיפוסית ועלילה מתפתלת ומפתיעה כרגיל. ציון: 

22:00 כל הממשלות משקרות | All Governments Lie: Truth, Deception, and the Spirit of I.F. Stone, ערוץ Yes דוקו

'עצמאות' היתה סיסמתו של עיתונאי התחקירים האמריקני איי. אף. סטון, שפרסם את הניוזלטר השבועי המוערך שלו בין השנים 1953 ו-1971. 'אתה לא יכול למלא את תפקידך, אלא אם אתה חופשי!', הוא אמר. משנתו היוותה השראה לעיתונאים רבים, ביניהם גלן גרינוולד, שפרסם את הסודות של אדוארד סנודן, ו-ג'ון קרלוס פרֶיי, שחקר את קברי ההמונים בגבול ארה"ב-מקסיקו. גרינוולד ופריי, כמו גם עיתונאים חוקרים עצמאיים אחרים (ביניהם גם הדוקומנטריסט מייקל מור) מכניסים אותנו אל מאחורי הקלעים של עבודתם ומאפשרים למצלמות לתעד אותם כשהם משתמשים במסמכים של הממשל כדי לחשוף תרמיות. זו עבודה שכוללת סבלנות רבה וכשרון לא מבוטל לעבודת ניירת. 'כל הממשלות משקרות' היה המוטו של סטון, והמוטו הזה ממשיך לעמוד כל העת לנגד עיניהם של העיתונאים המתועדים בסרט, שחושפים סיפורים שתקשורת המיינסטרים – הנשלטת על ידי תאגידים – מגלה עניין מועט מאד בהם. בימוי: פרד פיבודי. 90 דקות, קנדה, 2016. סרט מעניין וחשוב לכלל הציבור, ולעיתונאים בפרט. ציון: 

22:30 חייזרים מן העבר 10 | Ancient Aliens 10, ערוץ ההיסטוריה

עונה חדשה לסדרה הבוחנת קשר אפשרי בין עדויות עדכניות על הימצאות עב"מים, למידע שנאסף ופוענח מחפצים וטקסטים עתיקים. בין הסוגיות הנידונות בפרקים החדשים: בפינות שונות של כדור הארץ נתגלו במשך השנים שלל חלקי מתכות מסתוריים בני אלפי שנים. האם זאת עדות לכך שחוצנים שהו כאן, והותירו אחריהם את שרידי הטכנולוגיה המשוכללת שלהם? בדרום מערב אנגליה, שוכנת אחוזה מסתורית בשם Rudlue Manor. לטענת חוקרים, המקום משמש לביצוע מחקרים של משרד ההגנה הבריטי על עב"מים, עוד מימי מלחמת העולם השנייה. מה מסתתר מאחורי שערי המתקן האניגמטי?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן