Skip to content

האמריקאים הציעו הצעה להפסקת אש – מכונת התרעלה שוקלת. עובדים עלינו בעיניים – שוב?

אם תיכשל עסקת השבויים, ברור לכם מראש שהביבי יאשים רק את החמאס. לכאורה, הוא עושה כל הזמן קולות של מאמצים בלתי נלאים לשחרור החטופים לצורך הרגעת לחץ המשפחות והציבור. במילים אחרות: לוחץ על דוושת הבנזין בפול גז כשהוא בניוטרל (מאמר דיעה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ייפגשו היום (שלישי) בשעות הצהריים – זאת ברקע האפשרות המסתמנת להגעה לעסקה לשחרור החטופים שמוחזקים על ידי חמאס בעזה, מאז מתקפת ה-7 באוקטובר, או תמרון של צה"ל ברפיח. בן גביר יגיע לפגישה למרות השבר בצלעות ממנו סובל מאז התאונה ביום שישי, ובסביבתו אמרו כי הוא "מבין את החשיבות ולכן עושה מאמץ". על אותו רקע יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', יכנס היום את חברי סיעתו לישיבה סגורה שבסיומה אמור סמוטריץ למסור הצהרה לתקשורת. כפי שידוע, סמוטריץ' ובן גביר השמיעו בימים האחרונים את עמדתם נגד "עסקה מופקרת" כלשונם, והמשיכו לדרוש את הפעולה ברפיח. בתוך כך, גורם מדיני אמר כי ישראל תוציא משלחת לקהיר רק אחרי שתתקבל תשובת חמאס להצעה האמריקאית החדשה.
אבל חברות וחברים שימו לב שאנחנו מופעלים רגשית ממש, כמו מריונטה על חוט על ידי מכונת תרעלת הטריקים והשטיקים של הביבי שמתפללת (מניפולציה) אותנו ברכבת הרים רגשית.
*אם תיכשל עסקת השבויים, ברור לכם מראש שהביבי יאשים רק את החמאס. לכאורה, הוא עושה כל הזמן קולות של מאמצים בלתי נלאים לשחרור החטופים לצורך הרגעת לחץ המשפחות והציבור. במילים אחרות: לוחץ על דוושת הבנזין בפול גז כשהוא בניוטרל.
* אך, אם אתם בודקים בדקדקנות מה ההבדל בין המתווה המצרי של השבוע הזה לעסקת שחרור החטופים,  או מה שהוצע לחמאס בקאטאר או בפריז לפני שלושה חודשים, אתם מוצאים שבסופו של יום החמאס מקבל במלואן את שלושת תנאיו:
1. הפסקת לחימה לשלושה חודשים בשלב ראשון תמורת שיחרור חטופים "הומניטרי"( 30-40 חטופים).
2. החזרת עקורים מדרום הרצועה צפונה תוך חציית  "מסדרון נצרים" שמבתר כרגע את הרצועה,  ובידוק הפליטים על ידי ישראל או על ידי המצרים.
3. ולכן, בהעדר אלטרנטיבה אחרת, אותה מכונת הביביזם לא מציעה, ארגון הטרור החמאס חוזר ונוטל לידיו בפועל את השליטה על החוק והסדר ברצועה, כולל חלוקת המזון, החזרת אונר"א לפעולה, וקבלת הכספים לשיקום הרצועה.
אל תאמינו לי, תבדקו לבד מתחת למסך השקרים והסחות הדעת שמפיצה מכונת הינדוס התודעה של הביבי.
אם אתם בודקים תכנון מול ביצוע של החלטות ממשלת ישראל תגלו מייד כי:  *בפועל אין הכרעת החמאס, (לראייה אנחנו מנהלים אתו משא ומתן), *אין ניצחון מוחלט, * אין כ"פסע מן הניצחון", * לא תהיה כניסה לרפיח (שממנה נמלטו כבר מזמן גדודי החמאס צפונה והתמזגו בשרידי כוחות החמאס בחאן יונס) .

צילום ארכיון (לע"מ – לשכת ראש הממשלה)

אז כן גיברותי ורבותי הקוראים, כל הרעיונות המטופשים שהעלתה הממשלה ההזויה הזאת, נעשה רק על מנת להתחמק משיתוף הרש"פ על מנת לשמור על כיסאו של הנוכל מבלפור,  מפחד בן גביר את סמוטריץ,  כל רעיון כמו לדוגמה רעיון האיוולת לפיו ניתן את השליטה בידי ראשי חמולות או ארגוני פשע מקומיים, מעלה פרצי צחוק עצבניים במסדרונות משרדי חוץ במערב.
מעולם בהיסטוריה האנושית לא היה ניצחון צבאי בלי הצבת פתרון אזרחי למי ישלוט בשטח במקומך, אלא אם החלטת להישאר שם ולספח אותו. (לא מומלץ אלא אם אתה רוסיה , סין או ארצות הברית. קרי מעצמה עולמית . לכן, אם אתה קובע מדיניות, קח בחשבון שלאורך זמן אתה תשלם מחירים נוראיים ובסוף תצא עם זנב בין הרגליים כמו בפרשת מלחמת "שלום הגליל" הכוזבת. )
ראש ממשלת ישראל החרד בעיקר להישרדותו הפוליטית, לא מעז להסכים למתווה בו יתנו לרשות הפלשתינאית לחזור ולשלוט בעזה. מבחינתו זו "דילמת שמשון" (של תמות נפשי עם פלישתים. כי הוא יאלץ ללכת לבחירות. להזכירכם הוא היה מוכן ללכת לכמה סיבובי בחירות רק אם זה משרת אותו.
האימפוטנציה של ממשלת השיתוק, שלא מצליחה להגיע לסוף שלב הלחימה כעבור יותר משבעה חודשים, מבלי שהצליחו להציב פתרון ליום שלאחרי, הביאה לכך שלחמאס אין ממש תמריץ לשנות את עמדותיו למעט קוסמטיקה, של מילים משני הצדדים. וביבי תשאלו? הוא מחכך בסתר ידיים. אגב, האמריקנים מומחים בכל מה שנקרא   killing them softly(הרוג אותם ברכות). שימו לב איך בלינקן אומר שהחמאס קיבל "הצעה נדיבה".
*חמאס רואה איך כל העולם רוצה להגיע לסיום המלחמה , במיוחד מימשל ביידן הנמצא ערב בחירות, ולכן סינוואר מחכה. ישנם אחרים עושים בשבילו את העבודה של לחץ על ישראל.
ובינתיים נמקים 133 ישראלים במחשכי המנהרות של חמאס ונבעתים מן המחשבה שלקח חמש שנים לשחרר את גלעד שליט במחיר לא יאמן. 1027 מחבלים עם דם על הידיים ,  כולל שיחרור סינוואר.
להזכירכם, משוחררי עסקת שליט, ובראשם יחיא סינוואר, הפכו לשלד המרכזי של הנהגת חמאס בעזה שתכננה ןבצעה את טבח הפוגרום ב-7 לאוקטובר 2023.
לאלו שיהנהנו ויאמרו: מה חידשת לנו? אומר: סליחה שסיפרתי לכם דברים שאתם יודעים כבר. אני פשוט מאוד פסימי ביחס לעסקה הנוכחית. אני מריח ספין ביביסטי
*אדון ביבי נהנתניהו. אתה מוליך אותנו לאסון. אתה עומד בראש ממשלת עיוועים.  (כפי שנאמר: "ה' מָסַךְ בְּקִרְבָּהּ רוּחַ עִוְעִים") .  *האלטרנטיבה הצ'רצ'יליאנית היא אחת: או שבן גביר – המטורף הלאומני והמשיחי, שמעוות לך את ראיית המציאות. ימשיך להכתיב לך מהלכים, או לקבל בברכה את בן סאלמן – יורש העצר הסעודי המציע לך להשתלב במרחב תוך פתרון סביר לבעיית המדינה הפלשתינית.
מר נתניהו –
אישית, אני חושב שאתה נמצא כבר זמן רב בנבצרות נפשית ובריאותית, ואני מציע לך ללכת הביתה. לך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן