Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 02 בינואר, 2018

המטבח 12, טיול עולמי, גן עדן של אוכל בעולם, גן עדן של אוכל, נשים מסוימות, תפוס את שורטי, איש המזרנים, צ'אנס 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 המטבח 12 | The Kitchen 12, ערוץ Food Network 

סאני אנדרסון, קייטי לי, ג’ף מאורו, מרסלה וולדוליד ו-ג’פרי זקריאן – אצלכם בסלון. שנה בריאה עם גרסאות קלילות יותר למנות אורז מטוגן העשוי מכרובית, לזניה ממולאת פטריות ממולאות ובהמשך, השפים חושפים סודות להכנת קוק או וין, טירמיסו וניוקי, ומכינים ארוחת בוקר לארוחת צהריים בליווי סנגריה שחורה מיוחדת.

19:15 טיול עולמי | World Traveler, ערוץ AMC

דרמה. גבר שהתפכח עוזב את אשתו ואת בנו הפעוט ועולה על הכביש הפתוח, אבל מבין עד מהרה את חשיבותה של המשפחה. שחקנים: בילי קרודופ, ג'וליאן מור. במאי: בארט פרוינדליך. ארה"ב, 2001. סמליות רבה יתר על המידה ומשחק מוגזם עד גועלי גורמים לסרט להראות כטיול ארוך מדי. ציון: 

21:00 גן עדן של אוכל בעולם | Food Paradise International, ערוץ Travel Channel

סדרה המציגה את אתרי האוכל הטובים בעולם ואת המטבחים הייחודיים הנמצאים בהם, עם התמקדות בסוג אוכל שונה מדי שבוע. מתחילים עם מנות החזיר הטובות ביותר בין רומא לטוקיו וממשיכים לסידני כדי לראות איך מכינים סטייקים באוסטרליה. בהמשך עורכים מסיבת פיצה, עם פיצה עם גבינת עזים וטלה צלוי בלונדון וגן עדן גבינתי בבואנוס איירס. ממשיכים גם עם המבורגרים עם גבינה כחולה בפריז, חזיר מפורק מתוק בדרום אפריקה ולובסטר בטיגון עמוק בברצלונה.
.

22:00 גן עדן של אוכל | Food Paradise, ערוץ Travel Channel

תוכנית מעוררת תיאבון שכל פרק בה מוקדש לאוכל מסוג אחר. בין אם מדובר בהמבורגרים, בוריטו או ברביקיו, חורשים את אמריקה כדי למצוא את המנות הטעימות ביותר במדינה. העונה טועמים את המנות החריפות ביותר בארצות הברית, כולל כנפי הבנרו לוהטות בסיאטל ובוריטו אינפרנו טבול בפלפל החריף בעולם בסן פרנסיסקו. לחובבי הכריכים, המנות הטובות ביותר המגיעות בין שתי פרוסות לחם, כולל כריך 'הוגזילה' מקרולינה הצפונית, כריך 'ביג פאט פאטי' מלוס אנג'לס וכריך 'סטייק אנד בלו' מבוסטון.

22:00 נשים מסוימות | Certain Women, ערוץ Yes3

הסרט מבוסס על סיפורים קצרים של הסופרת מיילי מלוי. סיפוריהן של ארבע נשים חזקות ועצמאיות, כל אחת בדרכה, על רקע עיירה שלווה במונטנה – עורכת דין המנסה להרגיע לקוח ממורמר שאוחז בבן ערובה; אשה נשואה המתכננת את בית המשפחה החדש ומתמודדת עם סדקים בזוגיות; וחוואית מופנמת המתיידדת עם עורכת דין צעירה. שחקנים: מישל ויליאמס, קריסטן סטיוארט, לורה דרן. במאית: קלי רייכהרדט. ארה"ב, 2016. העלילה מתוארת באופן מחמם לב, חכם ומדויק, תוך משחק איכותי ומרגש. ציון: 

22:00 תפוס את שורטי | Get Shorty, ערוץ Yes Edge

הסדרה מבוססת על רב המכר פרי עטו של אלמור לאונרד משנת 1990 והסרט האייקוני שנוצר בעקבותיו. זהו סיפורו של מיילס דיילי (כריס אודווד, "מסיבת רווקות"), שעובד בתור בריון להשכרה בארגון פשע רצחני בנבדה. הוא נוסע ללוס אנג'לס כדי לאסוף חוב הימורים מתסריטאי ובעקבות המפגש מחליט לשנות את מקצועו ולהפוך למפיק סרטים, במטרה להלבין כספים באמצעות תעשיית הסרטים ולזכות בחזרה בליבן של אשתו וביתו. ריי רומנו מגלם את ריק, מפיק שחוק וחסר תועלת של סרטים באיכות נמוכה, שהופך לשותף ולמדריך של מיילס במבוך ההוליוודי. בסדרה מככבים גם שון בריג'רס ("חדר"), לידיה פורטו ("ג'יין הבתולה") ו-מייגן סטיבנסון. בעקבות הצלחתה הסדרה חודשה לעונה שנייה.

22:00 איש המזרנים | Mattress Men, ערוץ Hot8

סיפורם של מוכר מזרנים באירלנד והעוזר שלו, שהגו רעיון לדמות לשיווק המזרנים, שבאופן בלתי צפוי כבשה את אירלנד ואת האינטרנט. במטרה להציל את עסק המזרנים הנכשל שלו, מייקל פלין בן השישים ומשהו, ממציא את עצמו כדמות וירטואלית העונה לשם 'מזרן מיק', תחת הדרכתו של חברו הטוב, פול קלי. הם מצלמים סרטונים הזויים ומשעשעים במחסן של החנות באמצעות מסך דיגיטלי, ועד מהרה הופכים לסנסציה של ממש. מה קורה לחברות בין השניים כשהעסק מתחיל לצמוח? אירלנד, 2016.

23:00 צ'אנס 2 | Chance 2, ערוץ Yes Edge

דרמה פסיכולוגית פרובוקטיבית בכיכובו של יו לורי ("האוס"). ספוילר – אירועי העונה הקודמת חוזרים לרדוף את ד"ר צ'אנס כשהבלש קווין היינס דופק בדלתו. הוא יודע מה צ'אנס עשה וישמור על סודו – כל זמן שצ'אנס ישתמש בתפקיד החדש שלקח על עצמו ויעזור לשוטר הטוב להרוג רוצח סדרתי שחמק מעונש.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן