Skip to content

חברת GPM בדרך לקבלת הלוואה של 85 מיליון דולר

ההלוואה תתקבל מ-PNC Bank, בין היתר לצורך מימון רכישת כ-250 תחנות דלק וחנויות נוחות בארה""ב. GPM היא חברה בשליטת ארקו אחזקות, בראשותו של אריק קוטלר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התאגיד הפיננסי האמריקני – PNC BANK, National Association, נתן הסכמה עקרונית בלתי מחייבת לחברת GPM Investments, שבשליטת ארקו החזקות, להעמדת הלוואה של עד 85 מיליון דולר ארה"ב, וזאת, בין היתר, לצורך מימון רכישת מלוא החזקותיו של תאגיד אמריקני המפעיל כ-250 תחנות דלק וחנויות נוחות בארה"ב, תמורת כ-50 מיליון דולר.

מסמך עקרונות חדש

בהתאם למסמך העקרונות תעמיד PNC ל-PM הלוואה לזמן ארוך בסכום של 40 מיליון דולר ארה"ב וכן קו אשראי בסכום של עד 45 מיליון דולר ארה"ב, לתקופה של חמש שנים, בתנאים דומים לתנאי המימון הנוכחיים של GPM. המימון הזה יחליף את הסכם המימון שנחתם בחודש נובמבר 2011 בין GPM לבין PNC.
העמדת ההלוואה האמורה כפופה, בין היתר, להתקשרות הצדדים בהסכם מימון מחייב וסופי והשלמת עסקתGPM לרכישת מלוא החזקותיו של התאגיד האמריקני המפעיל כ- 250 תחנות דלק וחנויות נוחות בארה"ב.

הכוונה לפרסם תשקיף

"אנו ממשיכים לפעול על מנת להשלים את עסקת GPM להשלמת העסקה לרכישת 250 תחנות דלק וחנויות נוחות, עליה דיווחנו לפני כשלושה שבועות. הודעת החברה היום לגבי התקשרות GPM בהסכם עקרונות עם התאגיד הפיננסי האמריקני להעמדת הלוואה ל-GPM מצביעה על האמון של PNC ב-GPM בפרט ובעסקת הרכישה בכלל, וזאת בהמשך להודעת החברה משבוע שעבר על כוונתה של ארקו לפעול לקבלת היתר לפרסום תשקיף. כפי שהודענו בעבר אנו ממשיכים לפעול להשבחתה של חברת GPM ולהפיכתה לשחקן משמעותי בארה"ב, כאשר לכשתושלם עיסקה זו תהפוך GPM לחברה השנייה בגודלה בתחום זה בחוף המזרחי של ארה"ב", אמר היום אריק קוטלר, יו"ר ארקו החזקות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן