Skip to content

התעשייה האווירית תשתף פעולה עם חברת BEL ההודית

שתי החברות חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עתידי במערכות טילי ברק 8 להגנת ספינות. במסגרת מזכר ההבנות תשמש חברת BEL כאינטגרטור הראשי ותייצר תתי מערכות מרכזיות. התע"א תמשיך לשמש כסמכות הפיתוח ההנדסי ותייצר תתי מערכות כקבלן משנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית (תע"א) וחברת Bharat Electronics Limited India  ההודית (BEL) חתמו בסוף השבוע שחלף על מזכר הבנות לגבי שיתוף פעולה עתידי בפרויקטים למערכות טילים להגנת ספינות מסוג ברק 8.

התע"א מעורבת כמה שנים בתוכניות פיתוח עבור חילות האוויר והים של הודו, בשיתוף פעולה עם ארגון הפיתוח והמחקר ההודי להגנה (Defense Research and Development Organization – DRDO) ועם תעשיות הגנה הודיות נוספות. תכניות אלה כוללות גם ייצור משותף של תתי מערכות.

יוסי וייס (מימין) ומר רמהקרישנה מציגים תבליט צנוע של מערכת נשק ברק 8 (צילום: תע"א)
יוסי וייס (מימין) ומר רמהקרישנה מציגים תבליט צנוע של מערכת נשק ברק 8 (צילום: תע"א)

במסגרת מזכר ההבנות תשמש חברת BEL כאינטגרטור הראשי ותייצר תתי מערכות מרכזיות. התע"א תמשיך לשמש כסמכות הפיתוח ההנדסי ותייצר תתי מערכות כקבלן משנה מרכזי של BEL.

פתרונות איכותיים למערכות הגנה הודיות

"מזכר הבנות זה מהווה התקדמות משמעותית בשיתוף הפעולה שלנו עם הודו. השותפות עם חברת BEL תמשיך לחזק את יכולתה של התע"א לספק פתרונות איכותיים לשירותן של מערכות הגנה הודיות, ולתמיכה אופטימאלית בצרכי ההגנה של הודו. חברת BEL היא שותפה אסטרטגית עבור התעשייה האווירית ואנו מקווים ששיתוף הפעולה בינינו יתרחב ויכלול תחומי עניין משותפים נוספים", ציין מנכ"ל התע"א מר יוסי וייס.

מנהל השיווק של חברת BEL מר רמהקרישנה (H.N Ramakrishna) הוסיף: "אנו רואים בתעשייה האווירית שותפה מרכזית בעלת מגוון רחב של אפשרויות לפעילות משותפת. מזכר הבנות זה ממחיש את היכולת של חברת BEL והתע"א לעבוד יחד בשיתוף פעולה הדוק להצלחתן של שתי החברות בתכניות מתקדמות וחדשניות ביותר. אנו נמשיך לפעול תחת תמיכתו והנחיתו הפעילה של ארגון הפיתוח והמחקר ההודי להגנה DRDO".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן