Skip to content

יחימוביץ' לנתניהו: "בוא לעימות"

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', ניסתה הבוקר לאתגר את ראש הממשלה נתניהו ולהזמינו לעימות פומבי מעל עמוד הפייסבוק שלו. ""הציבור זכאי ואנחנו מחויבים, לדיון נוקב, אמיתי, של שתי השקפות עולם העומדות לפני הבוחרים, כתבה יחימוביץ'. בליכוד עדיין מעדיפים להתעלם ולא להגיב לאתגר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הגיע הזמן לעימות פומבי על הנושאים החשובים העומדים להכרעת אזרחי ישראל. אני מזמינה אותך לעימות טלוויזיוני כמקובל בעולם המערבי". כך כתבה יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' על עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה.

במכתב שפרסמה הבוקר יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק של נתניהו, היא מזמינה אותו לעימות טלוויזיוני פומבי: "הבחירה האמיתית היחידה, היא בינך וביני, בין הליכוד ביתנו ובין מפלגת העבודה".

הההזמנה לעימות ש"הדביקה" שלי יחימוביץ' על עמוד הפייסבוק של נתניהו
הההזמנה לעימות ש"הדביקה" שלי יחימוביץ' על עמוד הפייסבוק של נתניהו

וכך נאמר במכתבה של יחימוביץ':

"אדוני ראש הממשלה, נותרו ארבעה שבועות בלבד עד ליום הבחירות.

"הגיע הזמן לעימות פומבי, מול פני האומה, על הנושאים החשובים העומדים להכרעת אזרחי ישראל.

"אני מזמינה אותך לעימות טלוויזיוני כמקובל בעולם המערבי, וכפי שהיה נהוג בעבר בישראל.

"הציבור זכאי ואנחנו מחויבים, לדיון נוקב, אמיתי, של שתי השקפות עולם העומדות לפני הבוחרים. הבחירה האמיתית היחידה, היא בינך וביני, בין הליכוד ביתנו ובין מפלגת העבודה.

"ראוי להזכיר: יצאנו לבחירות כשהמצב הכלכלי מידרדר, הפערים החברתיים מעמיקים, ואתה אינך מסוגל להעביר תקציב כי אתה חושש לחשוף לפני בחירות את מה שאתה מתכנן אחריהן: תקציב קשה, דורסני עם תפיסות הפוכות לאלה שלנו על תפקיד המדינה ואחריותה לאזרחיה.

"על כך אני רוצה להתווכח איתך. להציג בדיון רציני, ישיר, את עמדותינו המנוגדות בראש ובראשונה בנושאי כלכלה וחברה, ובכל נושא שעומד על הפרק: מדיני, בטחוני, סביבתי, שלטון החוק ומעל לכל: מהי המדינה בעינינו, מה תפקידיה, ומהן החובות שלנו כלפי הציבור.

"כל עניין נוסף שתבקש להעלות לעימות יתקבל בברכה.

"אדוני ראש הממשלה, קמפיין וסיסמאות בחירות הן אולי הכרח בלתי נמנע, אבל אין בכוחם לבוא במקום הביטוי הדמוקרטי האמיתי- עימות בחירות. בוא נחדש את המסורת הזאת.

"כל זירה שתקבע וכל מועד יהיו מקובלים עלי.

"אני קוראת לך: בוא לעימות.

"בברכה,

"יו"ר מפלגת העבודה ומועמדת העבודה לראשות הממשלה

"חברת הכנסת שלי יחימוביץ'

במטה הבחירות של הליכוד סירבו להתייחס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן