Skip to content

חשד: גבר לוקה בנפשו רצח הלילה את אביו

לפי החשד נטל הגבר סכין ודקר את אביו בעודו ישן במיטתו. אמו ואחיו ניסו למנוע בעדו ונפצעו קל. החשוד נעצר ונלקח לחקירה במשטרת אשדוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רצח באשדוד – גבר (39), כנראה לוקה בנפשו, דקר לפי החשד את אביו בן ה-64 לפנות בוקר (שני). אמו (58) ואחיו (32) הצליחו להשתלט עליו ונפגעו קל בידיהם תוך כדי המאבק. שוטרי תחנת אשדוד בראשות מפקד התחנה, סגן-ניצב נועם שקל, עצרו את האיש.

נותר רק לקבוע את מותו של האב. מד"א
נותר רק לקבוע את מותו של האב. מד"א

אמש ישבו בני המשפחה הגרים ברחוב מיכשווילי בעיר לארוחת חג. לפי החשד, סמוך ל-04:00 לפנות בוקר התעורר החשוד, נטל סכין ודקר את אביו ששכב במיטה כמה פעמים בפלג גופו העליון. בני המשפחה, אחיו ואמו, התעוררו וניסו לעצור בעדו ונפגעו גם הם. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי באותו הזמן היו בבית יותר מעשרה אנשים שעשו את החג השני של פסח בחיק המשפחה.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, אמר: "קיבלנו קריאה לדירה באשדוד. כשהפרמדיקים הגיעו הם מצאו שלושה בני אדם שנדקרו, בהם גבר שנדקר בחלק גופו העליון במצב אנוש. לאחר מאמצי החייאה רבים נאלצו לקבוע את מותו". האם והאח הופנו לטיפול בבית חולים קפלן ברחובות.

סנ"צ שקל תיאר את האירוע ואמר כי כשהשוטרים הגיעו לדירה, הם ראו זירת רצח קשה: "הדירה הייתה מלאה דם. אביו של החשוד שכב על המיטה עם כמה פגיעות מנשק קר. החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים". התוקף הועבר לחקירה והמשטרה תבקש מחר את הארכת מעצרו.

אתמול הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד יצחק בן שטרית, קשיש בן 81. מכתב האישום עולה כי בן שטרית רצח את אשתו מזל בדקירות סכין ובפטישים. הרקע למעשה: הנאשם טען שזוגתו אינה דואגת לצרכיו וכי היא מזלזלת בו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן