Skip to content

10 הרוגים בהתרסקות מטוס באלסקה

המטוס התרסק לאחר המראתו ועלה בלהבות לפני שכוחות הכיבוי הגיעו אליו, בשדה תעופה קטן של קהילת סולדוטנה (Soldotna), במרחק של 120 ק"מ מדרום מערב לאנקורג'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המטוס התרסק לאחר המראתו ועלה בלהבות לפני שכוחות הכיבוי הגיעו אליו, בשדה תעופה קטן של קהילת סולדוטנה (Soldotna), במרחק של 120 ק"מ מדרום מערב אנקורג'

מטוס הבילנד דש-3 אוטר (Havilland DHC3 Otter) התרסק ביום ראשון באלסקה. הטייס ו-9 נוסעים שהיו במטוס נהרגו. מהרשויות נמסר, המטוס עלה בלהבות בשעה 11:00 שעון מקומי, לפני שכוחות ההצלה והכיבוי הגיעו אליו.

התאונה של המטוס, המשמש מונית אוויר והשייך לחברת רדיסקה אייר (Rediske Air) התרחשה בשדה תעופה קטן של קהילת סולדוטנה (Soldotna), במרחק של 120 ק"מ מדרום מערב לאנקורג' בחצי האי קנאי (Kenai).

ממשטרת סולדוטנה נמסר, כי זוהו שרידי האנשים שהיו במטוס והם הועברו לבית החולים מדיקאל אקסמינר באנקורג' כדי לאשש את הזיהוי ולבצע ניתוחים שלאחר המוות. עוד נמסר מהמשטרה, כי מזג האוויר ביום התאונה היה מעונן עם רוחות קלות.

"לצערנו כל ה-10 שהיו במטוס נהרגו", מסר קלינט גוהנסון, חוקר תאונות אוויר במינהל הבטיחות בתחבורה (NTSB). לדבריו, מבדיקה ראשונית מתברר, כי המטוס התרסק אחרי ההמראה."אבל עניין זה צריך עדיין לקבל את אישור החוקרים.

מינהל הבטיחות בתחבורה שלח צוות חקירה מוושינגטון ביניהם ברייס בנינג (Brice Banning), חוקר תאונות המוצב באלסקה, שהוזעק לחקור את נסיבות תאונת אסיאנה איירליינס בסן פרנסיסקו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן