Skip to content

עשרים נציגי תיירות משוויץ מגיעים לכנס "החווייה השוויצרית"

ספקי התיירות משוויץ מגיעים לישראל, לאחר שזיהו כי ארצם הפכה ליעד אהוד בקרב הישראלים. ביולי השנה נרשמה עלייה של כ-30% במספר המטיילים הישראלים בארץ השוקולד, לעומת יולי אשתקד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כעשרים נציגי תיירות שוויצריים יגיעו בחודש הבא לישראל ל"כנס החוויה השוויצרית" בחסות לשכת התיירות השוויצרית בישראל. זאת במטרה לחשוף את סוכני התיירות הישראלים ליעדים ואטרקציות בארצם, ולעודד את התיירות לשוויץ בקרב המטיילים הישראלים.

פינה בעיר העתיקה של ציריך. שוויץ מציעה יופי נופי ועירוני כאחד. (צילום: עירית רוזנבלום)
פינה בעיר העתיקה של ציריך. שוויץ מציעה יופי נופי ועירוני כאחד. (צילום: עירית רוזנבלום)

במסגרת האירוע יתארחו הסוכנים אצל שגריר שוויץ בישראל, ד"ר אנדריאס באום, וכן יקיימו יום מפגש עם כ-300 סוכנים ישראלים בגני התערוכה בתל-אביב, במהלכו יועמדו דוכנים ויינתנו הרצאות שונות.

עם החברות השוויצריות המשתתפות נמנים נציגי פארקים, חברות רכבות, חברות תעופה, בתי נופש ועוד.

על פי לשכת התיירות השוויצרית, מדובר באירוע הגדול ביותר שנערך בהשתתפות סוכני תיירות שוויצריים וישראליים. גורמי התיירות בישראל ובשוויץ טוענים כי קיים גידול חד במספר המטיילים הישראלים שהגיעו השנה במיוחד לשוויץ ולא כטיסת המשך ליעד אחר. לדוגמה, ביולי 2013 נרשמה עלייה של כ-30% במספר המטיילים הישראלים בשוויץ, לעומת יולי 2012.

לפי נתוני השוויצרים, מספר לינות הישראלים במלונות בשוויץ מגיע בשנה לכ-200 אלף, אך לפי הערכות המספר לפחות כפול, מכיון שרבים לנים בדירות, בצימרים ובחוות וכן נופשים בשוויץ עם דרכונים זרים.

בדידות כפרית לצד בילויים לצעירים

בלשכת התיירות השוויצרית בישראל מקדמים את שוויץ כאתר קרוב ורב גוני, שמצד אחד אפשר לטייל בו בערים, ומצד שני למצוא את הבדידות הכפרית והנופים עוצרי הנשימה. בשוויץ מבחר של עיירות ספא ובילוי לצעירים, אך גם פעילויות רבות לילדים ולגיל הזהב.

חברת גורדון טורס, שהקימה את חברת סויס 1 המתמחה בשוויץ, משתתפת במפגש מן הצד הישראלי, כמובן. לדברי מנכ"לית החברה, שירי גורדון, כחברה שעובדת עם השוק השוויצרי מזה כשמונה שנים, הם אינם מופתעים מהעלייה בתיירות לשוויץ אצל הישראלים. "שנים רבות נתפסה שוויץ כיעד יקר ואולי אף נינוח ומשעמם, אך למעשה שוויץ שופעת באטרקציות לכל המשפחה, שבילי רכיבה מוסדרים ונגישים ותחבורה ציבורית מן הטובות בעולם. לא בכדי היא הפכה לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים לטיולי אופניים. אנו מברכים על קיום הכנס ועל ההזדמנות לחשוף את הישראלים לשפע וליופי שמציעה המדינה".

[related-posts title="כתבות קודמות על שוויץ"]

1 Comment

  1. תיירות באירופה
    2 באוקטובר 2013 @ 16:49

    כל כך יקר ועוד שוויץ בכלל איזור יקר מאוד…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן