Skip to content

להקת מגדת' השתפנה – וביטלה הופעתה בישראל

אחרי שהסולן של להקת המטאל, דייב מאסטין, הצהיר - "מי שלא מגיע לישראל הוא פחדן", הודיעו הבוקר (שלישי) חברי הלהקה על ביטול ההופעה, שתוכננה למחר בתל-אביב. בינתיים נשלמות ההכנות לפתיחת פסטיבל ערד ב-18 באוגוסט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להקת המטאל "מגדת'" הודיעה לפנות בוקר באמצעות סטטוס בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה על ביטולו של המופע המתוכנן ליום רביעי בתל אביב. הנימוק שלהם לביטול מאכזב מאוד בחוסר הדמיון שבו. לפי תוכן ההודעה המופע בוטל בשל חוסר יכולת לאשר את המעבר המובטח של הלהקה ואת הבאת הציוד שלהם לתל אביב. רוכשי הכרטיסים, שמחיריהם נעו בין 200 ל- 500 שקלים, יאלצו לפנות לקופות שבהן נרכשו כדי לקבל החזר כספי.

נימוק לא יצירתי. "מגדת'". צילום: יח"צ

הודעה זו באה לאחר שבשבועות האחרונים, בשיאה של המערכה הצבאית ומתקפות הטילים בין היתר על גוש דן, חזרו והודיעו חברי ההרכב ובמיוחד הסולן הכריזמטי דייב מאסטין כי הם מגיעים ויהי מה. מאסטין אף צוטט בראיון, שבו הצהיר: "מי שלא מגיע לישראל הוא פחדן". אז מסתבר שהבטחות לחוד ומעשים לחוד.

ביטול זה מצטרף לגל ביטולי ההופעות של מוזיקאים מחו"ל, שהחל עם תחילתו של מבצע צוק איתן, ומהווה מכה פיננסית לא קטנה לחברות ההפקה המקומיות, שקשרו חוזים עם אותם אמנים, לא כל שכן מכה להבטחה הגדולה של קיץ עשיר במופעי חו"ל יותר מתמיד, הבטחה שהתפוגגה עם ירי הרקטות לעבר גוש דן. עוד על הפרק המופע המתוכנן של לנה דל ריי ב-20 באוגוסט בגני התערוכה בתל-אביב, שאמור להכיל כ-16 אלף רוכשי כרטיסים, ולפי התקדמות הפסקת האש יוחלט, כנראה, אם לקיימו.

המוזיקאים המקומיים, מעבר להתגייסות ולהתנדבות להופיע בדרום, מבקשים לשנס מותניים ולחזור לשגרה, במסגרת פסטיבל ערד המיתולוגי, שחזר לפעולה בשנים האחרונות וייערך השנה מה-18 עד ה-21 באוגוסט. בין המשתתפים: מירי מסיקה, אלון אולארצ'יק וסיוון טלמור, דורון מזר, צביקה פיק, אושיק לוי, הראל סקעת, ערן צור, דודי לוי, רבקה זוהר, שולי נתן עם שירי נעמי שמר, המופע "דרכים" – מחווה לשלמה ארצי בהשתתפות דני רובס, רונית שחר, מיקה קרני ויעל דקלבאום, ועוד. לפי המארגנים הכניסה לכל המופעים תהיה חופשית וללא תשלום על בסיס מקום פנוי. כך מודיעה מרינה גלייזר, המפיקה והמנהלת האמנותית של הפסטיבל: "פסטיבל ערד משמר את מסורת הזמר העברי, ודווקא בימים אלה אנחנו חייבים להמשיך לשיר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן