Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 01 במאי, 2016

#מנהמנה, עיר הילדים האבודים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 #מנהמנה, ערוץ הילדים 

לירון ויצמן מובילה תכנית בישול ואירוח חדשה במסגרתה תלמד את הצופים לבשל ולאפות ותארח באולפן חברים, ביניהם: אילנית לוי, דנה פרידר, רוני דלומי, תובל שפיר, דניאל מורשת, נדב גדג' ועוד. בכל תכנית, יילמדו שלושה מתכונים שונים. האורחים השונים יחשפו את המנה האהובה עליהם ויספקו הצצה נוספת לעולמם האישי. בנוסף, ייקחו חלק בתכנית כוכבת הרשת: נועה פילטר (מעיין רובין), אושיית הפייסבוק: שרונה לבינבאום, שתכין את המנות המוגזמות והמופרעות שכה מאפיינות אותה; והקונדיטור אור בן אוליאל שמעצב עוגות מבצק סוכר.

22:00 עיר הילדים האבודים | The City of Lost Children | La Cité des Enfants Perdus, ערוץ Yes3 

סרט מרהיב, מצחיק ומבהיל של הצמד הבמאים הצרפתי, מארק קארו וז'אן פייר ז'נה ("הנוסע השמיני: התחיה" ו-"אמלי"), על שרירן טוב לב שיוצא להציל את אחיו הקטן מידיו של מדען מטורף, החוטף ילדים כדי לגזול את חלומותיהם. עולם קולנועי מופלא, מקורי ועמוס המצאות ודמיון. שחקנים: רון פרלמן, דומיניק פיבון. צרפת, 1995. גדוש ומלא ברעיונות מבריקים – אם כי לא הכל מפותח עד הסוף, אך הסרט מופרע, מרתק ומבדר, ובעיקר בלתי נשכח. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן