Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 03 במאי, 2016

השטיח האדום של המט גאלה 2016, פנסיון פראכט, משפחה על תנאי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:55 השטיח האדום של המט גאלה 2016 | The Red Carpet of the Met Gala, ערוץ !E 

ג'וליאנה רנסיק ומנחי הערוץ מגיעים לראשונה לשטיח האדום בערב הנוצץ של עולם האופנה – המט גאלה, נשף ההתרמה היוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המתקיים בפתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. מי שאמונה על בחירת נושא הנשף ועל הרכבת רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית היא כוהנת האופנה הגדולה, עורכת מגזין ווג, אנה וינטור. מי שמקבל הזמנה לנשף, מקבל גושפנקא להיותו דמות מפתח בתעשייה. כל הכוכבות הגדולות עמלות זמן רב יחד עם המעצב החביב עליהן, כדי לעצב בגד בהתאם לנושא שבחרה וינטור, וליצור הופעה בלתי נשכחת. השנה הנושא הנבחר הוא: Manus X Machina: Fashion in an Age of Technology, השילוב המרתק בין תפירה ועבודות יד מדויקות ובין ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הטקסטיל בשנים האחרונות.

22:00 פנסיון פראכט | Pracht Pension, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סרט הבכורה של תמר ירום מתרחש בשנות השישים בפנסיון פראכט בירושלים, בו מתגוררים ניצולים מהמלחמה. את הפנסיון מנהלת ביד קשה גברת פראכט. האופי הבלתי מתפשר שלה וההתעקשות שלה על סדר ומשמעת מרתיחים את דמם של דיירי הפנסיון. מנפרד, אחד הדיירים, מחליט לעשות מעשה קיצוני שייתן משמעות לחייו. שחקנים: צחי גראד, אורי קלאוזנר, מיכאלה עשת.ישראל. ישראל, 2014. הסרט אינו אחיד, לא תמיד זורם ודי מבלבל בשל ריבוי שפות. ציון: 

22:00 משפחה על תנאי | אתה גם מכוער | You're Ugly Too, ערוץ Yes3 

עם הרבה רגש והומור מתואר הקשר בין אסיר משוחרר על-תנאי לאחייניתו ששכלה את הוריה. לאחר מות אמה, עוברת סטייסי בת 11 לגור עם דוד שלה, ששוחרר מבית הסוהר על-תנאי על מנת לטפל בה. בדרך לבנות חיים חדשים, נאלצים השניים להתמודד עם שורה של אתגרים לא פשוטים ועם הצרות מהעבר שממשיכות לרדוף אותם. שחקנים: איידן גילן ("משחקי הכס"), אלאורן קינסלה. במאי: מארק נונאן. אירלנד, 2015. סרט המצולם להפליא ומלווה בפסקול נהדר. העלילה טובה, אם כי לא בהכרח מתאימה לכל הגילאים, כפי שהוצג הסרט בפסטיבלי ילדים. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן