Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 30 ביוני, 2016

המיניונים, המרגלים של וושינגטון 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 המיניונים Minions, ערוץ Hot פאן 

סרט אנימציה מבדר לכל המשפחה, פריקוול שובר קופות ל-"גנוב על הירח", שגיבוריו הם חד-תאים צהבהבים דוברי ג'יבריש הגורמים נזק בכל מקום. משחר ההיסטוריה המיניונים סייעו לנבלים המתועבים ביותר, בין אם המדובר בטירנוזאורוס רקס ובין אם בנפוליאון בכבודו ובעצמו. סטיוארט המורד הצעיר ובוב הקטן והחמוד מאחדים הפעם כוחות עם מנהיגם קווין ויוצאים למסע מאנטארקטיקה דרך אפריקה, אוסטרליה ואסיה, אל עבר ארה"ב. הטיול הארוך מספק להם הזדמנות לשרת את הוד מעלתה נבלת העל הידועה לשמצה סקרלט אוברקיל. הם מקבלים גאדג'טים מבעלה הרב, שאמורים לעזור להם לגנוב עבור סקרלט את כתר אדוארד הקדוש של המלכה הבריטית. דיבוב אנגלית: סנדרה בולוק, ג'ון האם, מייקל קיטון, אליסון ג'ני, סטיב קוגן, סטיב קארל. בימוי: קייל באלדה ופייר קופין. דיבוב עברית: מתי אטלס, איילת רובינסון, אוהד שחר. במאי: פייר קופין,קייל בלדה. ארה"ב, 2015. בסרט מונפש באופן יפהפה, המיניונים מביאים שלל בדיחות בעלילה שעובדות במרבית הזמן. ציון: 

22:45 המרגלים של וושינגטון 3 | Turn: Washington's Spies 3, ערוץ Yes Oh 

עונה חדשה למותחן ההיסטורי מבית AMC, שמחזיר לימיה הראשונים של ארה"ב ולמרגלים שהניחו את יסודות עבודת המודיעין והריגול המודרני. ספוילר – בעונה השלישית, סיפורו של אברהם וודהול ממשיך: אייב מחפה על רצח בעזרת שותף לא צפוי לדבר עברה, וכשהכיסוי של אייב נחשף, אנה מנסה להציל את 'הטבעת'.בנדיקט ארנולד משתמש בכוחו לרעה, כדי להשיג את מה שהוא רוצה, בעודו עובר לגור בפילדלפיה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן