Skip to content

נתניהו בביקור בבית משפחת אריאל: "הם לא ישברו את רוחנו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר - ביחד עם שר הביטחון, אביגדור ליברמן והשר אורי אריאל - בבית משפחתה של הלל יפה אריאל ז"ל, בקרית ארבע. "לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע", אמר נתניהו. "זה מזכיר לנו שוב מול מי ומול מה אנחנו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הבוקר ביקור תנחומים בבית משפחתה של הלל יפה אריאל ז״ל, יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן והשר אורי אריאל.

 נתניהו שוחח עם ההורים ובני המשפחה ואמר להם: "אנחנו נחזק פה. חוץ מהלחימה, נחזק. אשב עם שר הביטחון ונחליט כיצד לחזק את הישוב".

 בתום הביקור אמר נתניהו: "לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע. וזה מזכיר לנו שוב מול מי ומול מה אנחנו עומדים. הם רוצים לעקור נטוע ואנחנו נעמיק את השורשים. הם לא יוציאו אותנו מכאן.

"התרשמתי מהמשפחה המופלאה הזאת, הם לא ישברו את רוחה וגם לא את רוחנו. אנחנו נעמיק שורשים".

 השר אורי אריאל אמר: "ההורים נחושים להמשיך לבנות ולהיבנות פה באזור יחד עם ראש הממשלה שיחליט את הדברים שצריך לקבל גם בצד הביטחוני, גם בצד ההתיישבותי. ואנחנו ממשיכים בדרך הארוכה של עם ישראל.

ראש הממשלה נתניהו בביקור התנחומים בבית משפחת אריאל (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
ראש הממשלה נתניהו בביקור התנחומים בבית משפחת אריאל (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)

"ההנהגה הפלסטינית ושאר המחבלים מנסים לפגוע בנו, להפחיד אותנו, לאיים עלינו, ואנחנו צריכים לעשות בדיוק את ההיפך: להתחזק, ליטוע ולבנות. הדבר שהכי ירתיע את המחבלים זה הרחבה ופיתוח של ההתיישבות. זו התגובה הציונית וזו הנקמה האמיתית. תמיד צריך לבנות את ארץ ישראל ואת עיר האבות, אבל עכשיו יותר מתמיד".

עוד אמר השר אריאל: "הממשלה צריכה להצהיר שאבו מאזן כבר לא רלוונטי. מרעיל בארות שלא גינה את הפיגוע. אסור להמשיך את ההגנה אלא חייבים ליזום התקפה, לא מספיק להכיל את הטרור אלא צריך לנצח את האויב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן